Sport1 Banner

לסטר בטירוף. ראניירי: תיכף נבטיח צ'מפיונס

לסטר חוגגת. לפי ראניירי
לסטר חוגגת. לפי ראניירי | צילום: Gettyimages

השועלים עשו עוד צעד לעבר אליפות. המאמן: "פשוט נפלא, זה בידיים שלנו"

(גודל טקסט)

לסטר ניצחה 0:1 את קריסטל פאלאס ומתקרבת לזכייה באליפות מדהימה. היא אולי לא מפגינה כעת כדורגל מסחרר, אבל בשלב הזה של העונה החשיבות היא לקחת את הנקודות. היא פתחה פער זמני של שמונה נקודות על טוטנהאם, שתארח היום את בורנמות' (17:45, שידור ישיר בספורט1 וב-HD).

 

לא חושב על אליפות? ראניירי (gettyimages)

 

לפני המשחק בלונדון קלאודיו ראניירי למוד האכבות, שמעולם לא זכה באליפות, אמר שקבוצתו הבטיחה את הכרטיס לליגה האירופית, אולם אחרי הוא כבר הרשה לעצמו להצהיר: "חסרים לנו שני משחקים כדי לזכות בכרטיס לאלופות. אנחנו צריכים להישאר מפוקסים ולקחת כל משחק צעד אחר צעד".

 

המאמן האיטלקי מתעקש ומבהיר כי הוא עדיין לא חושב על אליפות: "הכי חשוב שנהיה מרוכזים, כי היריבות שלנו עושות כעת אותו דבר. היה לנו משחק קשה, אבל שיחקנו טוב, היו לנו 3-4 הזדמנויות גדולות והניצחון הגיע לנו. אני לא חושב על אליפות, אני משווה את המצב מדי מחזור למה שקורה לנו בטבלה. אתה אף פעם לא יודע מה יקרה עד לסיום".

 

אוהדי לסטר. הם כבר חיברו שירי אליפות (gettyimages)

 

"זה נשמע טוב, לאוהדים שלנו כבר יש שירי אליפות, אבל נצטרך להישאר רגועים", הדגיש המאמן בחיוך. "נצטרף להתאמץ, כי ליגת האלופות מאוד קרובה אלינו. הגענו למצב נפלא שלא משנה מה עושות האחרות זה בידיים שלנו". השוער קספר שמייכל אמר: "מגיע לאוהדים לחלום על אליפות. הם היו איתנו מהרגע הראשון של העונה ותמכו בנו".

 

Daily Star Sunday back page:
Best Mah None!#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/2aPOt4dFrX

— Nick Sutton (@suttonnick) March 19, 2016

 

מנגד, מנג'ר הנשרים אלן פארדיו נמצא בצרות גדולות אחרי 13 משחקים ללא ניצחון, אבל הוא עדיין מרוחק שמונה נקודות מהקו האדום. המאמן האנגלי שיבח את הגנת השועלים: "במחצית הראשונה הם הראו למה הם בצמרת, לא יכולנו לדגדג אותם. הם מאוד חזקים וממושמעים בכל הקשור לחלק ההגנתי. קשה לחדור אותם. לא יכולנו ליצור מצבים נגדם והגיע להם להוביל במחצית הראשונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי