Sport1 Banner

ואן חאל: בסוף כולם עוד יגידו שהיתה לנו עונה טובה

מאטה מרוצה. למד מהדנים
מאטה מרוצה. למד מהדנים | צילום: Gettyimages

מנג'ר יונייטד: "עוד נצליח ב-3 חזיתות". הפורטוגלי רפא סילבה על הכוונת

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד הסתדרה אמש (שני) עם שרוסברי מהליגה השלישית עם 0:3 שהעלה את השדים האדומים לרבע גמר הגביע האנגלי, ניצחון שבעיקר הקנה עוד זמן ללואי ואן חאל שהרגיש את הכסא שלו בוער אחרי שני הפסדים קודמים לסנדרלנד בליגה ומידטיילנד בליגה האירופית.

 

אוהדי יונייטד ששרקו בוז במשחק האחרון בדנמרק החליפו את הבוז בשירת – "אנחנו הולכים לוומבלי". ברבע הגמר צפוי להם משחק ביתי עם ווסטהאם שנמצאת בכושר טוב.

 

 

ואן חאל קרא לשחקנים אחרי המשחק להציל את העונה: "הכל עוד אפשרי. אנחנו עדיין במירוץ לשני תארים ועל הכרטיס לליגת האלופות. אנחנו מאמינים שאפשר עוד להציל משהו ואז כולם יגידו שהיתה לנו עונה טובה יחסית".

 

 

Tuesday's Daily Star back page:
Van still on road#tomorrowspaperstoday#bbcpapers#mufcpic.twitter.com/Y3mvl1fTgd

— Nick Sutton (@suttonnick) February 22, 2016

 

ההולנדי הסכים שזו לא משימה קלה: "אנחנו צריכים לנצח הרבה משחקים כדי להצליח, אבל במארס הרבה מהפצועים יחזרו. כשהיה לנו סגל מלא הובלנו את הליגה בפעם האחרונה".

 

ואן חאל הודה שלמד מהדנים משהו כשמדובר היה בשער של חואן מאטה בכדור חופשי: "הנה משהו שלמדנו מהדנים. הם כבשו נגדנו שער דומה והיינו בטוחים שהוא ייפסל, אבל השופטים אישרו אותו ואמרו שזה חוקי אז עשינו אותו דבר".

 


ואן חאל. הודה או דובר אמת? (Gettyimages)

 

בתוך כך, פורסם בעיתון הפורטוגלי "א-בולה" שיונייטד מנסה לרכוש את רפא סילבה, שחקן הכנף של בראגה בו מעוניינות מספר קבוצות כמו ארסנל, ווסטהאם, אתלטיקו מדריד, מונאקו ואפילו ברצלונה. הפורטוגלי בן ה-22 כבש העונה חמישה שערי ליגה ורשם חמש הופעות בנבחרת פורטוגל הבוגרת.

עוד באותו נושא: חואן מאטה, לואי ואן חאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי