Sport1 Banner

סילבה ואגוארו יפתחו מול אברטון, קיין שוב מול לסטר

סילבה ואגוארו. כשירים להצעיד את סיטי לאליפות
סילבה ואגוארו. כשירים להצעיד את סיטי לאליפות | צילום: Gettyimages

סיטי תנקום על ההדחה בגביע הליגה? טוטנהאם מול וארדי (שבספק) ומחרז

(גודל טקסט)

מחזור אמצע השבוע בפרמיירליג יושלם היום עם שבעה משחקים – שניים מסקרנים במיוחד ייפתחו בשעה 22:00 ויפגישו בין ליברפול לארסנל ובין טוטנהאם ללסטר, אבל אלה לא המשחקים היחידים שעשויים להוות נקודת תפנית.

 

לקראת שבעת המשחקים שינעלו את המחזור ה-21, לפניכם מספר נקודות מעניינות ופרטים פיקנטיים שיכניסו אתכם לאווירת מחזור אמצע השבוע:

 

 

מנצ'סטר סיטי – אברטון (21:45)

הסיטיזנס מודאגים מאוד מפציעתו של הבלם הבלגי וינסנט קומפאני, שמסתמן כי ייעדר כמעט עד סיום העונה. בבדיקות שנערכו לבלם נקבע שהוא יחזור רק לחלק האחרון של העונה, מכה שעלולה לפגוע לפלגריני ושחקניו בסיכויי הזכייה באליפות. 

הקשר דויד סילבה, שחגג את יום הולדתו ה-30, סבור שהזוכה באליפות תיקבע רק במחזורים האחרונים. סיטי זכתה פעמיים בתואר האליפות בעונות האחרונות במחזור הסיום, כשסילבה הוא השחקן הכי מעוטר בפרמיירליג עם שלושה תארים בהם זכה בספרד ועוד ארבעה באיתיחד. אוהדי הסיטי מכנים אותו "הקוסם" והוא הצהיר שהוא מקווה לזכות בעוד הרבה תארים. 

סילבה. מקווה לחגוג תואר נוסף בסוף העונה (Gettyimages)

סיטי תשחק ללא ווילפרד בוני, פרננדיניו, קומפאני, אליאקים מנגאלה וסמיר נאסרי, אבל לפחות קיבלה בחזרה את סרחיו אגוארו ששב לכשירות מלאה.

טוטנהאם – לסטר סיטי (22:00)

שתי הקבוצות המפתיעות של העונה, המדורגות בין ארבע הראשונות, נפגשות שוב אחרי ה-2:2 בגביע האנגלי ביום ראשון האחרון. מנג'ר לסטר, קלאודיו ראניירי, גילה שרצה להחתים בזמנו את מנג'ר טוטנהאם מאוריציו פוצ'טינו כשזה היה שחקן.

לפני 15 שנה ראניירי אימן את אתלטיקו מדריד ורצה את פוצ'טינו ששיחק כמגן באספניול והעסקה כבר היתה סגורה, אלא שאז אתלטיקו התמוטטה כלכלית. ערב המפגש ביניהם הוא הרעיף שבחים על פוצ'טינו המנג'ר. "אני מאושר עבורו, כי היתה לו הצלחה בסאות'המפטון ועכשיו הוא במועדון גדול ומצליח שוב".  

למעשה, השניים סיפרו כי לפני התיקו בגביע הייתה זו השיחה הראשונה שלהם מאז כישלון אותה עסקה לפני 15 שנה. "הודיתי לו על כך שרצה אותי, הוא אמר לי שהייתי בר מזל שנשארתי באספניול", סיפר מנג'ר התרנגולים.

וארדי. ראניירי ישמח לראות אותו בהרכב (Gettyima

לסטר מקדימה את טוטנהאם בארבע נקודות. בגביע הקבוצות שיחקו בהרכבים חסרים, הפעם זה יהיה משחק אחר. ג'יימי וארדי שלא שיחק בגביע בגלל ניתוח קטן שעבר במפשעה, ייבדק לפני המשחק וראניירי מקווה שיוכל לפתוח עם מלך השערים. 

בשורות התרנגולים, אחרי שדלה עלי קיבל חוזה חדש בטוטנהאם עד 2021 ושכרו שודרג, יציעו כעת בטוטנהאם להארי קיין חוזה משודרג. הוא מרוויח כיום 35 אלף ליש"ט אצל התרנגולים בעוד שהוא נחשב לאחד החלוצים הטובים בליגה. במנצ'סטר סיטי יכולים להציע לו בקלות כ-200 אלף ליש"ט לשבוע. 

צ'לסי – ווסט ברומיץ' אלביון (21:45)

חוס הידינק, שלא כמו "המיוחד", החליט שלא לבצע שינויים מאסיביים בסגל השחקנים והבהיר אף לקנדי הצעיר כי הוא לא יעבור לפיורנטינה שהתעניינה בשירותיו. הידינק גם ערך שיחה עם אדן הזאר והסביר לו אילו שינויים עליו לבצע במשחקו כדי להפוך למועמד לכדור הזהב.

לא אמור לשחק הערב – כך ששער הבכורה ייאלץ להמתין (Gettyimages)

הבלגי לא כבש העונה עדיין שער לעומת 14 בכל אחת משתי העונות הקודמות. "הזאר צריך לנקות את הראש שלו מכל הבעיות. הוא צריך להיפטר מהבעיות הפיזיות שלו", אמר המאמן במסיבת עיתונאים על הבלגי. 

סטוק – נוריץ' (21:45)

סטוק סיטי נחשבת לאחת הקבוצות הטכניות בפרמיירליג הודות לשיתוף הפעולה בין בוז'אן, ארנאוטוביץ' ושאקירי, אבל הנתון הכי מעניין קשור דווקא לשוער שלה, ג'ק באטלנד הצעיר שעתיד להיות שוער נבחרת אנגליה והעונה מחזיק העונה בשיא העצירות בליגה עם 77 הדיפות.

באטלנד. ג'ו הארט, מאחוריך (Gettyimages)

יתר המשחקים: סאות'המפטון – ווטפורד (21:45), סוונזי – סנדרלנד (21:45), ליברפול – ארסנל (22:00)

עוד באותו נושא: ג'ק באטלנד, וינסנט קומפאני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי