Sport1 Banner

חשד לסחיטה בניסיון לא לחשוף חוזה של הכוכב

מרסיאל. הדלפת חוזהו תחת חקירה
מרסיאל. הדלפת חוזהו תחת חקירה |

בעלי אתר "פוטבול ליקס" דרש סכומי עתק כדי לשמור על המידע בנוגע למרסיאל

(גודל טקסט)

בעלי האתר "פוטבול ליקס", האתר בו נחשפו פרטי החוזה של גארת' בייל בריאל מדריד והליך מכירתו מטוטנהאם, נמצא תחת חקירה בפורטוגל בחשד שניסה לסחוט כספים מסוכנות כדורגל גדולה.

 

על פי החשד אנשי האתר הצליחו לקבל לידיהם גם את החוזה של אנתוני מרסיאל במנצ'סטר יונייטד ודרשו סכומי עתק על מנת לא לפרסם את החוזים של בייל ומרסיאל. משמעות הדבר – סחיטה לכל דבר.

 

פיפ"א כבר הביעה דעתה שפרסום החוזים מהווה סכנה עתידית לקבוצות ושחקנים שלא יכולים לשמור את חוזיהם בסודיות ויש כאן חדירה לתחומי הפרט. באתר מכחישים את האשמות וטוענים שסוכני כדורגל וכדורגלנים נכנסו לפאניקה ונלחמים נגדם.

 

אנשי האתר טענו שהם נלחמים לשקיפות בכדורגל העולמי, אבל החשד הוא שדרשו סכומים בין 400 ל-800 אלף ליש"ט כדי לא לפרסם את המידע.

 

לפי הפרסום האיש מאחורי ההדלפות אדם המכנה עצמו ארטם לובוזוב הודיע לסוכנות השחקנים: "הסודות שיש לנו הם מעבר למה שאתם מתארים לכם. אם רק תתנו לי תרומה נדיבה הסודות לא יפורסמו".

 

 

The contract agreed between United & Monaco for Anthony Martial has been leaked online, and it's very interesting… https://t.co/vw34T8zYFC

— TheSPORTbible (@TSBible) January 18, 2016

 

לובוזוב איים: "חצי מיליון עד מיליון ליש"ט יהיו תרומה יפה לחומר שיש לי, אבל אני רוצה קודם לשמוע הצעות".

 

הסוכנות "דווין ספורטס" חתומה על חוזה השאלתו של רדמאל פלקאו ממונאקו לצ'לסי, ועסקאות מכירת מרכוס רוחו מספורטינג ליסבון למנצ'סטר יונייטד, אליקים מנגלה מפורטו למנצ'סטר סיטי והחתמת רפאל ואן דר וארט בעבר מריאל מדריד בטוטנהאם. 

עוד באותו נושא: אנתוני מרסיאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי