Sport1 Banner

בייל מאוכזב מפיטורי בניטס, יונייטד אורבת

בייל. יחזור לאגף ימין?
בייל. יחזור לאגף ימין? | צילום: GettyImages

לפי הטיימס במנצ'סטר יציעו 75 מיליון ליש"ט. המאמן יחתום באסטון וילה?

(גודל טקסט)

העיתונים "דיילי מייל" וה"טיימס" פרסמו בשער הספורט של העיתון כתבת ענק על כך שבמנצ'סטר יונייטד סבורים שכעת יוכלו לרכוש את גארת' בייל בגלל פיטורי רפא בניטס. המסקנה שלהם היא שהנהלת ריאל מדריד לא נתנה גב למאמן, שתמך בוולשי וכעת זינאדין זידאן יהיה פחות סבלני איתו. ה"מירור" מפרסם שמנצ'סטר יונייטד תציע כעת 75 מיליון ליש"ט על בייל כאשר ההנחה שזה יקרה בקיץ הקרוב.

 

הצעד הראשון של זידאן יהיה לשכנע את בייל להישאר מכיוון שב-2.5 שנים שלו במועדון התחלפו כבר שלושה מאמנים. סוכנו של בייל, ג'ונתן ברנט, אמר בתחילת העונה שצריך לתת לו גב ואהבה ולשחק היכן שהוא רוצה ואילו בעונה הקודמת אצל קרלו אנצ'לוטי היו חיכוכים בין כריסטיאנו רונאלדו לבייל שלא מסר לו והוולשי ספג הרבה קריאות בוז.

 

 

לפי הדיווח בייל מאוכזב מאוד מפיטורי בניטס שנתן לו מעמד של שחקן בכיר. הוולשי כבש העונה 9 שערים ב-12 משחקי הליגה הספרדית ובישל עוד 7 שערים כשהוא משחק באגף שמאל האהוב עליו. עכשיו ייתכן שיצטרך לזוז חזרה לאגף ימין. בייל היה אחד הבודדים שתמך בבניטס שהסתכסך עם רוב השחקנים. יחד עם זאת זידאן הצטרף בחודשים האחרונים לפלורנטינו פרס וטען שהוולשי לא למכירה כך שייתכן והבלאנקוס יסרבו למכור אותו. השאלה איך בייל ימשיך לתפקד בקבוצה נותרת פתוחה.

 

 

בניטס עשוי לחזור לפי העיתון בפרמיירליג כאשר אסטון וילה שגורלה לרדת ליגה כמעט נחרץ או סוונזי סיטי יהיו מעוניינות בו. דיוויד בקהאם התייחס למינויו של זידאן ואמר: "הוא הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לריאל מדריד. הוא לגמרי ראוי לתפקיד".

 

בתוך כך מדווח העיתון האיטלקי שיונייטד קרובה להחתים את פליפיה אנדרסון מלאציו. "הסאן" פרסם בסוף השבוע שהעסקה להחתמתו סגורה תמורת 35 מיליון ליש"ט (כ-50 מיליון יורו).   

עוד באותו נושא: פליפיה אנדרסון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי