Sport1 Banner

קאפו רוצה לנקום: "טעו כששיחררו אותי"

קאפו. רוצה צמרת
קאפו. רוצה צמרת | צילום: Gettyimages

קשר ווטפורד מוכן לספרס (16:50, ספורט1): "רוצים להיות קבוצת צמרת"

(גודל טקסט)

ווטפורד וטוטנהאם ייפגשו (ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-16:50) בוויקארג' רואד לאחד מהמשחקים המרתקים של העת האחרונה בפרמייר ליג. מדובר בדרבי ובשתיים מהקבוצות הטובות בליגה ובמפגש בין הכובשים הבולטים. הארי קיין (11 שערים) מול אודיון איגהלו (13) וטרוי דיניי (6). טוטנהאם כבשה בליגה 31 שערים, ווטפורד 23.

 

לספרס יש את ההגנה הכי טובה בליגה אחרי שספגה 14 שערים פחות מכל קבוצה אחרת. בהשוואה לשנה שעברה טוטנהאם ספגה אז 1.39 שערים למשחק בעוד העונה רק 0.78 שערים למשחק.

 

 

קיין מגיע אחרי ששבר את שיא המועדון לשנה קלנדרית שהיה שייך לטדי שרינגהאם. הוא כבש 27 שערים ב-2015 בליגה לעומת 26 של שרינגהאם.

 

יחד עם זאת, בטוטנהאם חוששים מאוד מהמשחק מול העולה החדשה והמפתיעה שיודעת לעשות צרות. יהיה זה מפגש מרתק גם בין שני המאמנים מאוריסיו פוצ'טינו מטוטנהאם שוחברו, מנג'ר ווטפורד, קיקה סאנצ'ס פלורס.

 

מי שהמשחק יהווה עבורו אירוע מעניין הוא אטיין קאפו שנמכר לצרעות אחרי שבווייט הארט ליין לא ממש ספרו אותו. ב-2013 קאפו עבר מטולוז לטטונהאם ב-9.5 מיליון ליש"ט, אבל זו מכרה אותו הקיץ לווטפורד ב-6 מיליון ליש"ט בלבד. עם כל הכבוד לצמד החלוצים של הקבוצה אומרים שהקשר הצרפתי הוא שחקן המפתח של הצרעות.

 


קאפו בטוטנהאם. "לא שיחקתי מספיק" (Gettyimages)

 

הוא ישחק לראשונה נגד קבוצתו לשעבר ואם ינצח ווטפורד תשתווה במספר הנקודות שלה לאלה של טוטנהאם. בחמשת המשחקים האחרונים שלה ליקטה ווטפורד 13 נקודות מ-15 אפשריות אחרי ה-2:2 נגד צ'לסי.

 

"לא שיחקתי מספיק בטוטנהאם כדי להראות את האיכות שלי כשחקן, אבל היתה לי הזדמנות להתחיל מחדש בווטפורד. ההחלטה היתה של מנג'ר טוטנהאם למכור אותי ואני מקבל אותה. הוא חשב שאני לא מספיק טוב עבורו, אבל זו היתה טעות. קיקה פלורס האמין בי מהרגע הראשון ואני מראה לכולם מה אני יודע לעשות. הוא רוצה להפוך אותנו לקבוצת צמרת ובזמן הקצר בו עבד איתנו הראנו מה אנחנו יכולים לעשות", העיד קאפו.

 

שחקן נוסף שעשוי לעשות את הדרך מטוטנהאם לווטפורד הוא אנדרוס טאונסנד שלא הצליח העונה לזכות בדקות רבות במדי הספרס. הוא ביקש להתאמן עם הנוער של הקבוצה ולא נכלל בסגל. ניוקאסל הציעה עליו 8 מיליון ליש"ט, אבל השחקן רוצה להישאר בלונדון ובוויקארג' רואד רוצים אותו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי