Sport1 Banner

"מרד בחדר ההלבשה של מנצ'סטר נגד ואן חאל"

צ'אבי אלונסו כבש אתמול את אחד השערים המדהימים שנראו העונה בניצחון על דארמשטט 0
צ'אבי אלונסו כבש אתמול את אחד השערים המדהימים שנראו העונה בניצחון על דארמשטט 0 | צילום: Gettyimages

השחקנים המיואשים כבר לא חוסכים בינם לבין עצמם ביקורת על ההולנדי

(גודל טקסט)

העיתון "הסאן" מדווח הבוקר על מרד של שחקני מנצ'סטר יונייטד נגד לואיס ואן חאל הנובע בשל הייאוש שלהם משיטות האימון שלו. ואן חאל מתחיל להרגיש את הלחץ בחדר ההלבשה אחרי ההדחה מליגת האלופות והפסד הליגה המביך 2:1 לבורנמות'.

 

לפי העיתון, השחקנים כבר מדברים בקול רם על שיטות האימון והטקטיקות של LVG, ותוהים בינם לבין עצמם אם מאמן אחר לא היה מצליח להשיג יותר עם הכוכבים שנרכשו. לעיתון נודע ששני שחקנים בכירים דיברו נגד ואן חאל בחדר ההלבשה כבר אחרי התיקו 1:1 נגד לסטר סיטי, ודיבורים נוספים היו אחרי התיקו 0:0 נגד ווסטהאם. המאמן הצהיר בעבר שיעזוב אם יאבד את חדר ההלבשה ונותר רק לתהות האם הדבר לא כבר קרה.

 

 

התקשורת תהתה בקול רם על החילופים שביצע ההולנדי בהפסד 3:2 לוולפסבורג, בו הכניס כמחליף את ניק פאול, שלא שיחק בליגה דקה לפני כן במקום חואן מאטה. לדברי העיתון המצב ביונייטד על סף פיצוץ, ועדות לכך ניתן לקבל לאחר שמשרדי ההימורים קיצצו את היחסים לפיטורי המנג'ר.

 

 

שאלה נוספת שמעלים המבקרים היא האם שיטות האימון גורמות לפציעות של שחקני היונייטד, שספגו העונה פציעות מוזרות, בעיקר בשרירים, ובמספרים הגבוהים מהממוצע הרגיל.

 

אוהדי יונייטד איבדו סבלנות ולפי הדיווח חלקם חיכה לשחקני הקבוצה בנמל התעופה של מנצ'סטר אחרי ההפסד לבורנמות' כדי להביע את מחאתם, אך הם לא זכו לראות את הקבוצה לאחר שאוטובוס השחקנים הוסט למסלול צדדי. יונייטד מקווה להשיג שלוש נקודות נגד נורוויץ בשבת (17:00) לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון.

עוד באותו נושא: לואיס ואן חאל, מרד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי