Sport1 Banner

ב-21:50, המפתיעה מול המאכזבת: לסטר – צ'לסי

ראניירי. יש לנו את היכולת הכלכלית להשאיר את ורדי
ראניירי. יש לנו את היכולת הכלכלית להשאיר את ורדי | צילום: Gettyimages

ראניירי: "אומרים שאני האחראי לפריחה בבלוז". מוריניו: "קוסטה לא יעזוב"

(גודל טקסט)

לסטר סיטי תעלה בחזרה למקום הראשון בפרמיירליג אם תנצח בקינג פאואר סטאדיום (21:50, שידור ישיר בספורט2) את צ'לסי. המארחת (שלישית בטבלה) היא הסנסציה של העונה,  בעוד האלופה רשמה את הפתיחה הכי גרועה שלה בפרמיירליג, ממוקמת 16 בטבלה, ורחוקה נקודה בלבד מהקו האדום.

קצת פיקנטריה: לסטר ניצחה לאחרונה את צ'לסי בפרמיירליג ב-2001,  כשהמנג'ר שלה קלאודיו ראניירי היה על הקווים של הבלוז. זה גם המפגש ראשון בין המנג'ר האיטלקי לז'וזה מוריניו, שהחליף אותו בצ'לסי ב-2004. ראניירי לא מדבר על נקמה, אבל גם לא מסתיר את העובדה שהוא חש תסכול שרומן אברמוביץ' בעט בו לטובת המיוחד.

לטענת האיטלקי ההצלחה שלו בצ'לסי שיכנעה את האוליגרך הרוסי לרכוש את הקבוצה לפני 12 שנה. הוא גם טען שהוא האיש ששיכנע את אברמוביץ' לרכוש את דידייה דרוגבה לפני שפוטר, אבל את הפירות קצר המיוחד. 

"בשנה השלישית שלי בצ'לסי סיימנו במקום רביעי, הבטחנו את הכרטיס לאלופות ולכן אברמוביץ' החליט להשקיע בנו", סיפר ראניירי, "עד היום אוהדי צ'לסי מודים לי ואומרים 'אתה התחלת את התקופה הנפלאה שלנו'".

על לסטר אמר ראניירי: "אנחנו לא יכולים לרכוש סופרסטארים כמו צ'לסי, אבל אנחנו גם לא חייבים כלכלית למכור את ג'יימי וארדי". אגב, לפי דיווחים בתקשורת צ'לסי היא אחת הקבוצות שרוצות את חלוץ השועלים בחלון ההעברות של ינואר.

על הצרות של היריבה: "אני מאמין שמוריניו הוא האיש שיכול להחזיר אותם למסלול ואברמוביץ' יודע את זה". 

מוריניו מצדו התייחס לדייגו קוסטה כשאמר: "קוסטה כבש לנו רק ארבעה שערים, אבל לא אמר שיעזוב. הוא רק אמר שהכל אפשרי בכדורגל". 

הרכבים משוערים:

לסטר: שמייכל, מורגן, הות', סימפסון, פוקס, דרינקווטר, קאנטה, מאחרז, אולברייטון, אוז'ואה, וארדי.

צ'לסי: קורטואה, טרי, זומה, אספיליקווטה, איבנוביץ', ראמירז, מאטיץ', הזאר, אוסקר, וויליאן, קוסטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי