Sport1 Banner

דיווח: אשתו של איקרדי מנסה להעבירו לארסנל

בקרוב תותחן? איקרדי
בקרוב תותחן? איקרדי |

תג המחיר: 35 מיליון ליש"ט. אלכסיס סאנצ'ס ייעדר לפחות שלושה שבועות

(גודל טקסט)

באנגליה פורסם היום (שלישי) שארסנל תהיה מוכנה לשלם 35 מיליון ליש"ט על חלוץ אינטר, מאורו איקרדי, שבחמשת המשחקים האחרונים הוחלף על ידי רוברטו מנצ'יני. החלוץ הארגנטיני בן ה-22, שהבקיע בעונה שעברה 22 שערים במדי הנראזורי, נחשב לכוכב ענק.

 

איקרדי היה ברשימת המבוקשים של התותחנים בעונה שעברה, אבל הוא העדיף לדבריו להישאר בסאן סירו. כעת הסוכנת שלו היא וונדה נארה, איתה התחתן אחרי שגנב אותה, ממקסי לופס והיא כנראה פועלת מאחורי הקלעים להעביר אותו.

 

 

גם אתמול הוא הוחלף במחצית על ידי רוברטו מנצ'יני אחרי שלא בעט אפילו כדור אחד לשער. שמו הוזכר בעוד כמה קבוצות ואחרי שסופסל מול רומא עלו שמועות שהוא ממש לא מרוצה בקבוצה. לטענתו, הוא לא מצליח לכבוש העונה שערים מכיוון שהוא לא מקבל מספיק אספקת כדורים.

 

בתוך כך פורסם שאלכסיס סאנצ'ס וסנטי קאסורלה כנראה לא ישחקו במשחק המכריע של ארסנל נגד אולימפיאקוס באלופות שבוע הבא באתונה. ארסנל חייבת לנצח בהפרש שני שערים לפחות כדי לעלות לשלב הנוקאאוט. שני השחקנים נפצעו בתיקו 1:1 נגד נוריץ' סיטי. ארסן ונגר הואשם בתקשורת שהוא שלח את סאנצ'ס לשחק, למרות שידע שהוא פצוע מעט בשריר הירך מהמשחק הקודם נגד דינאמו זאגרב, אולם המאמן התעקש שסאנצ'ס היה כשיר.

 

הצ'ליאני צפוי להיעדר לתקופה של לפחות שלושה שבועות, ומכת הפציעות ממנה סובלת ארסנל הגיעה לשיא חדש העונה. לורן קוסיילני לעומת זאת צפוי לחזור מפציעה לקראת המשחק עם סנדרלנד.

 

בחוץ לפחות לשלושה שבועות. סאנצ'ס (AFP)

עוד באותו נושא: וונדה נארה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי