Sport1 Banner

שנחאי מציעה לרוני 75 מיליון ליש"ט לשלוש שנים

רוני. ישתלט על השוק הסיני?
רוני. ישתלט על השוק הסיני? | צילום: Gettyimages

הסינים מוכנים לחכות לחלוץ עד הקיץ. סטונס מבוקש ביונייטד

(גודל טקסט)

ה"דיילי מייל" מספר כי שנחאי, סגנית אלופת סין אותה מאמן סוון גוראן אריקסון, מנסה לפתות את וויין רוני בסכום אסטרנומיים: משכורת של 25 מיליון ליש"ט לעונה למשך שלוש שנים כלומר סכום כולל של 75 מיליון ליש"ט.

הסינים מעוניינים שרוני יהיה גם פרנצ'ייז פלייר ופרזנטור ומוכנים שהחלוץ בן ה-30 ישלשל לכיסו את כל הרווחים שייגרפו מהאימג' רייטס (זכויות השימוש בשם).

הליגה במדינה תיפתח בחודש מארס אבל הסינים מוכנים לחכות לרוני עד הקיץ. בחלוץ מתעניינות גם קבוצות מה-MLS. החיים בארצות הברית מתאימים יותר לרוני, אבל האמריקאים לא מציעים לו את התנאים ששנחאי מוכנה לתת. אם רוני יסרב לעבור למזרח הרחוק, לשנחאי יש כבר תכנית מגירה: בלם צ'לסי, ג'ון טרי.

בינתיים, הצטרפה יונייטד למרוץ אחרי בלם אברטון ג'ון סטונס, בו מעוניינות גם צ'לסי וברצלונה ומחירו עשוי להאמיר עד לכ-50 מיליון ליש"ט, סכום שיהפוך אותו לשחקן ההגנה היקר בעולם. ב"טיימס" מדווחים שהשדים האדומים, הסובלים לאחרונה מבעיות עורף, בטוחים ביכולתם להחתים את סטונס.

יונייטד כבר שברה בעבר את שיא ההעברות לבלם כשרכשו את ריו פרדיננד מלידס ב-29 מיליון ליש"ט. בשיא הנוכחי מחזיק אליאקים מנגלה שעבר למנצ'סטר סיטי מפורטו ב-42 מיליון ליש"ט.

ווניימה לארסנל? גרוסקרויץ' לליברפול?

ה"דיילי מירור" מדווח שארסנל סימנה את קשר סאות'המפטון ויקטור ווניימה והוא אמור להכנס לנעליים של פראנסיס קוקלין, סנטי קאסולה ומייקל ארטטה הפצועים. טוטנהאם רצתה את הקנייתי בקיץ,  אבל הסיינטס דחו הצעה של 12 מיליון ליש"ט עבורו. ארסנל עקבה אחריו עוד כששיחק בסלטיק וסאות'המפטון לא תסכים למכור אותו בפחות מ-15 מיליון ליש"ט.

ווניימה. טוטנהאם רצתה אותו בקיץ (Gettyimages)

בגרמניה פורסם שליברפול עשויה לסכם עם סטפן גרוסקרויץ'. הקשר עבר בקיץ מדורטמונד לגלאטסראיי אבל לא שיחק אפילו משחק אחד בגלל טעות ברישום של העברה. לפי הדיווחים ליברפול תשלם עליו 2.5 מיליון יורו.

ה"דיילי מייל" פרסם כי המרסיסיידרס הצטרפו לנאפולי ולדורטמונד במרוץ אחרי המגן הרב גווני של צ'לסי אולה אינה בן ה-19.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי