Sport1 Banner

סיטי תשמור על מאזן ביתי מושלם מול סוונזי?

בוני. יכבוש מול האקסית?
בוני. יכבוש מול האקסית? | צילום: Gettyimages

התכולים ללא אגוארו יחפשו ניצחון 5 על היריבה בפרמיירליג (16:50, ספורט2)

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי תארח היום את סוונזי סיטי שפיטרה השבוע את גארי מונק והשיגה רק ניצחון אחד ב-11 משחקי הליגה האחרונים (16:50, שידור ישיר בספורט2).

 

סרחיו אגוארו, שעדיין לא חזר לשחק מאז הניצחון 1:3 על סאות'המפטון ב-28 בנובמבר, לא ייחסר גם הפעם והוא אמור לשוב למגרשים ב-21.12 נגד ארסנל, במפגש שעשוי להיות מכריע במאבק על האליפות. אגוארו, שפצוע בעקב, יחמיץ משחק רביעי ברציפות והוכח שבלעדיו סיטי מתקשה להסתדר. מנואל פלגריני אמר: "אגוארו משתפר. אנחנו משחקים מול ארסנל ביום שני הבא כך שאני מקווה שזה יהיה אפשרי עבורו לחזור". בהיעדרו של קון, וילפריד בוני צפוי לפתוח בחוד מול קבוצתו לשעבר.

 

 

סיטי, שמחפשת ניצחון חמישי ברצף בבית מול סוונזי, תחסר גם את וינסנט קומפני שלא שיחק בגלל פציעה מאז ה-8 בנובמבר. פלגריני לא אופטימי לגביו: "הוא יתחיל רק לחזור להתאמן בקרוב. לא בטוח שיוכל לשחק נגד ארסנל בגלל שהוא פצוע בשריר".

 

סוונזי נמצאת בטלטלה אחרי פיטורי מונק. היורש שלו עדיין לא נקבע, ולפי הדיווחים מונק יקבל הצעה מפולהאם מהצ'מפיונשיפ שמעוניינת בו. היו"ר שפיטר אותו, יו ג'נקינס, דיבר עם השחקנים ואמר להם שהם צריכים להיות מודעים לכך שהם אחת הסיבות העיקריות לכך שהמנג'ר פוטר. הוא גם הבהיר להם: "אתם משחקים על העתיד שלכם. בינואר חלון ההעברות נפתח ושחקן שיאכזב עשוי להיות מועמד למכירה".

 

אלן קרטיס ינהל היום את המשחק זמנית. אחד המועמדים לתפקיד מנג'ר סוונזי, דניס ברגקאמפ, הודיע לפי ה"סאן" שהוא לא רואה עצמו מועמד לתפקיד. גוסטבו פוייט הוזכר אף הוא. יש 20 שמות של מנג'רים המועמדים.

 

קרטיס ודאי לא יתעודד מכך שקבוצתו הפסידה לסיטי בארבעת המפגשים האחרונים ביניהן, ובפרמייר-ליג עדיין לא זכתה ולו בנקודה אחרת כאשר התארחה אצל התכולים.

 

הרכבים משוערים:

 

מנצ'סטר סיטי: הארט, סאנייה, אוטמנדי, מנגלה, קולארוב, פרננדיניו, טורה, דה בריינה, סילבה, סטרלינג, בוני

 

סוונזי סיטי: פביאנסקי, ראנגל, פרננדס, וויליאמס, טיילור, בריטון, קורק, איאו, סיגורדסון, מונטרו, אמנס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי