Sport1 Banner

אקס בית"ר: "הייתי בדרך למנשנגלדבאך, אבל אז הופיע מיליארדר רוסי"

דריו פרננדס
דריו פרננדס | אסף קליגר

דריו פרננדס חשף בראיון שהצעה הכספית הגבוהה שקיבל מארקדי גאידמק, מנעה מעבר לליגה הגרמנית: "הוא התעקש שאגיע ולא היה מוכן שאחתום במקום אחר". וגם: מדוע סירב מאוחר יותר לעבור לליגה הספרדית?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

קשר בית"ר ירושלים לשעבר דריו פרננדס, נחשב לאחד האהובים בבירה בעידן ארקדי גאידמק. הארגנטינאי אמנם הגיע כבר אחרי האליפויות, אבל היה בבית"ר בשתי קדנציות שונות שהתפרסו למשך שלוש עונות ובסך הכל ערך 89 הופעות במדים הצהובים שחורים.

פרננדס נמנע ברשימה מכובדת של זרים שלא היו מגיעים לישראל, לולא הכסף הגדול של האוליגרך הרוסי. הוכחה לכך קיבלנו במהלך ראיון בפורטוגל, כאשר סיפר הקשר שבכלל היה בדרך לליגה הגרמנית, עד שהגיעה ההצעה מצד הקבוצה מישראל ששינתה לו את כל התוכניות.

"לא הגעתי לליגה תחרותית יותר כי לא רציתי", סיפר פרננדס. "כששיחקתי בפאניוניוס כבר הייתי בדרך לבורוסיה מנשנגלדבאך שעלתה לבונדסליגה. אבל הופיע מיליארדר רוסי, מבית"ר ירושלים, שרצה אותי ולא היה מוכן שאעבור למקום אחר. לכן הוא פשוט קנה אותי, הייתי בדרך לישראל למרות שכבר רציתי לחתום בגרמניה".


"אני לא מתחרט על כלום". דריו פרננדס (אסף שקד)

"ב-2009 הייתה לי אפשרות להגיע לוואידוליד מהליגה הספרדית, אבל החלטתי לחזור ליוון ולחתום באריס סלוניקי, מכיוון שהיה שם חוזה גדול יותר. הפערים הכלכליים היו משמעותיים, הייתי כבר בן 30 וידעתי שלא נשארו לי אחרי שנים בקריירה. תמיד היו לי המון פציעות ואני תמיד תוהה לעצמי מה היה קורה אם הייתי מגיע לאחת משני הליגות הגדולות. אבל אני לא מתחרט על כלום, היו לי מאמנים מצוינים ועם אריס הגענו לאירופה".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי