Sport1 Banner

אדינסון קבאני: "יהיה משחק אטרקטיבי נגד ארגנטינה"

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | ATTILA KISBENEDEK/AFP via Getty Images

אחד מכוכבי נבחרת אורוגוואי התייחס לאחר ה-1:2 בהונגריה להגעתם לישראל: "חשוב לפגוש יריבות חזקות". כתב מאורוגוואי דיווח מבודפשט: "שוחחתי עם שחקנים ואנשי צוות, כולם אמרו שהם ישחקו בתל אביב"

(גודל טקסט)
בזמן שנבחרת ארגנטינה ניצחה 0:1 את ברזיל במשחק ידידות שנערך בערב הסעודית, היריבה של האלביסלסטה ביום שני באצטדיון בלומפילד, נבחרת אורוגואי, גברה 1:2 על הונגריה בבודפשט משערים של אדינסון קבאני ובריאן רודריגס, משחק בו גם לואיס סוארס שותף ל-45 דקות אחרי שהתאושש מפציעה ולפי הקולות ממחנה הנבחרת והתקשורת שמסקרת את אורוגוואי, אין שום חשש שהיא לא תגיע לישראל כל עוד לא יהיו התפתחויות של הרגע האחרון.


יתרה מכך, הנבחרת ה"סלסטה" רוצה לחגוג ביום שני בתל אביב שנה שלמה של משחקים בינלאומיים ללא הפסד. תיקו ומעלה מול ארגנטינה יחתום עבור אורוגוואי את 2019 ללא שום הפסד, אחרי שהיא החלה את השנה עם ניצחונות קלילים על אוקזבקיסטן ותאילנד, לאחר מכן גברה על פנמה, בקופה אמריקה בברזיל גברה על אקוודור וצ'ילה, סיימה בתיקו מול יפן וכשהודחה מהטורניר זה קרה בדו קרב פנדלים לאחר 0:0 מול פרו, כך שזה לא נספר כהפסד מבחינתם. מאז גם ניצחה הנבחרת את קוסטה ריקה, סיימה בתיקו מול ארצות הברית, סיימה בניצחון ובתיקו בשני משחקים רצופים מול פרו וכאמור אמש רשמה 1:2 בבודפשט.


סוארס, אגב, רשם אתמול את הופעתו ה-112 במדי הנבחרת, עשה זאת בכמעט 13 שנה והוא כעת בטופ-5 שחקנים שייצגו את המדינה. הוא ערך את הופעת הבכורה בפברואר 2007 במשחק ידידות נגד קולומביה וכעת השתווה במספר המשחקים לדייגו פורלאן, כשב"אל פאיס" בטוחים שהוא יעבור אותו ביום שני הקרוב בתל אביב.



סוארס אתמול בהונגריה (ATTILA KISBENEDEK/AFP via Getty Images)


אדינסון קבאני אמר לאחר המשחק בבודפשט: "זה תמיד מיוחד להבקיע במדי הנבחרת וזה גם חשוב לחלוץ כי זה נותן ביטחון ועוזר לך להרגיש בחיים", אמר כוכב פריז סן ז'רמן בפושקאש ארנה ולאחר מכן התייחס למפגש מול ארגנטינה בישראל: "זה תמיד חשוב לפגוש יריבות חזקות ומושבעות, זה יהיה משחק אטרקטיבי". 


מעבר לכך לא נרשמה התייחסות יתרה להגעת הנבחרת לישראל, התמקדות הייתה בעיקר בחלוץ בן ה-19 בריאן רודריגס שמשחק ב-MLS וכבש פעם שלישית בחמישה משחקים, אבל כתב העיתון"Ovación" דיווח: "שוחחתי עם פרננדו מוסלרה, אדינסון קבאני, שחקנים נוספים ואנשי צוות וכולם אמרו את אותו הדבר – המשחק בישראל נערך כרגיל. הם גם דיברו איתי על פולין שתשחק בירושלים והגיעה לישראל עם 2,500 אוהדים".


עוד לפני ההמראה לישראל, הבוקר אורוגוואי התאמנה במגרשה של MTK בודפשט ונמסרה הודעה רשמית לפיה מרטין קסארס התאמן ויצטרף לסגל למשחק נגד ארגנטינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי