Sport1 Banner

ראיקוביץ' צריך לדאוג? דימיטרוביץ' גרף שבחים בסרביה

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | Gettyimages

שוער אייבר שנאבק על המקום בין הקורות עם שוער מכבי ת"א, הצטיין ב-1:1 נגד גרמניה: "הוא יגן עלינו גם נגד פורטוגל", נכתב בתקשורת המקומית. מנגד, לירוי סאנה נפצע בקרסול, אך יהיה כשיר נגד הולנד

(גודל טקסט)
גרמניה ממשיכה לאכזב ולא חזרה לעצמה עדיין מאז הכישלונות במונדיאל ובליגת האומות כאשר אתמול (רביעי) סיימה הדי מאנשפט בתיקו 1:1 מול סרביה במשחק ידידות שהתקיים בוולפסבורג. שני המחליפים שנכנסו לאון גורצקה ומרקו רויס היו נקודות האור הבודדות בנבחרת. גורצקה השווה ל-1:1 בשערו השביעי במדי הנבחרת והוכיח שהוא לא נמצא במקרה בכושר טוב במדי באיירן העונה.


בנבחרת סרביה מנגד, נראה שמעמדו של שוער מכבי תל אביב פרדארג ראיקוביץ' ספג אתמול מהלומה קשה לאחר שהשוער של אייבר מרקו דימיטרוביץ' הפגין יכולת מצוינת וסייע לסרבים לא לרדת עם הפסד מהמשחק.


בסרביה כתבו: "הנבחרת הלאומית יכולה לישון בשקט. יש מעכשיו מי שיעשה את העבודה בהגנה וזה השוער דימיטרוביץ' שגילה יכולת מצוינת והוא יגן עלינו גם במשחק הראשון במוקדמות היורו מול פורטוגל. שנה שעברה הוא דורג השוער הרביעי בלה ליגה ואפילו ברצלונה גילתה בו עניין. מדובר בשוער שעשה את המוות לחלוצים הכי גדולים בספרד כמו אנטואן גריזמן ואחרים. לירוי סאנה יחלום עליו עכשיו בלילה כי הוא לקח ממנו לפחות שני שערים". 



"דימיטרוביץ' ימשיך לשחק נגד פורטוגל". פרדארג ראיקוביץ' ספג אתמול מהלומה קשה (Gettyimages)


מאמן סרביה מלאדן קרסטאיץ' התייחס לידיעות שברצלונה רוצה את לוקה יוביץ' ואמר: "הוא יכול לשחק בקלות בברצלונה. אני לא הסוכן שלו ואני לא אמור להתייחס לכל מיני ספקולציות, אבל אתם שואלים אם יש לו את היכולת לשחק בקבוצות גדולות כמו ברצלונה אני אומר כן ובגדול".



ב"בילד" נכתב: "2019 לא נפתחה בצורה רעה עבור גרמניה, אבל גם לא טובה במיוחד. ליוגי לב יש עוד הרבה עבודה לפני מוקדמות היורו והמשחק ביום ראשון מול הולנד. רויס בישל לגורצקה שהשווה בדקה ה-69". סקאוטים רבים שהגיעו לראות את חלוץ פרנקפורט לוקה יוביץ' ראו אותו כובש בשער הבכורה שלו בנבחרת במשחקו הרביעי בלבד בדקה ה-12 והייתה לו הזדמנות לעלות ל-0:2 בדקה ה-25. גרמניה עלתה לשחק עם ההרכב הכי צעיר שלה מאז גביע הקונפדרציות 2017 עם ממוצע של 24.2 שנים.


לירוי סאנה נפצע בסיום אחרי תיקול מסוכן של החלוץ הסרבי מילאן פאבקוב שהורחק לאחר עבירה גסה, אבל המאמן לב אמר שהוא יהיה כשיר למשחק נגד הולנד. סאנה נגע בכדור ברחבה 15 פעמים כמו כל נבחרת סרביה ביחד ועורר חששות שלא יהיה כשיר למשחק הראשון במוקדמות היורו.



נפצע בקרסול, אך יהיה כשיר נגד הולנד. לירוי סאנה (Gettyimages)


לירוי סאנה דיבר על המשחק בסיום: "היו לנו כמה מהלכים טובים והבעיה העיקרית היתה שהמסירה האחרונה לא היתה מדויקת, אבל זה יבוא עם הזמן. כולם ראו שהלכנו והשתפרנו עם מהלך המשחק".


לאב התייחס לעבירה של פאקוב ואמר: "זו היתה עבירה מאוד מאוד קשה כאשר מדובר במשחק ידידות. המאמן הסרבי התנצל בפני על האירוע. תודה לאל שלא קרה לו משהו רציני למרות שהוא נכנס בו ישירות ברגל. הוא היה יכול בקלות לשבור לו את הקרסול". סאנה אמר: "העבירה עלי נראתה קשה ממה שהייתה למזלי. הכל בסדר עם הקרסול שלי".


המאמן לאב על המשחק: "היו הרבה שחקנים חדשים בנבחרת וזו פעם ראשונה ששיחקנו ביחד כך שאפשר להבין שהנבחרת לא עבדה עדיין בצורה חלקה. במחצית השנייה שלחנו מסר שאנחנו יכולים להעלות את קצב המשחק והלחץ על היריבה. הגענו להרבה מצבים והחמצנו. זה גם עניין של ניסיון ותהיה". 


לאון גורצקה סיכם: "תיקו לא מספיק במשחק כזה. היו לנו המון מצבים שלא ניצלנו אותם".



אחד מנקודות האור של גרמניה. לאון גורצקה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי