Sport1 Banner

מאמן בשיקטאש גונש נזקק לחמישה תפרים בגולגולת

התפרעות פנרבחצ'ה
התפרעות פנרבחצ'ה | AFP

יו"ר המועדון על אוהדי פנרבחצ'ה שפגעו במאמן והובילו לפיצוץ הדרבי בחצי גמר הגביע: "הם עברו כל גבול, זה יום עצוב לכדורגל הטורקי". נשיא פנר, במקום לגנות את אוהדיו, בחר לתקוף את השופט

(גודל טקסט)
שערוריית ענק בכדורגל הטורקי. מאמן בשיקטאש, סנול גונש, פתח את הראש בדרבי מול פנרבחצ'ה שנערך במגרשה של האחרונה. גונש נזקק לחמישה תפרים באמצע הגולגולת לאחר שחפץ נזרק עליו בחצי גמר הגביע הטורקי והמשחק פוצץ.


גם עוזרו ארדניק גולטניק הסתובב כשהוא זב דם אחרי שגם הוא ספג חפצים מהיציע. שחקני שתי הקבוצות החליפו מהלומות במשחק הכי סוער של העונה. אוהדי פנרבחצ'ה החלו להשליך חפצים לעבר ספסל בשיקטאש והמשחק הופסק בדקה ה-60 במצב 0:0 כאשר המשחק הראשון בחצי הגמר הסתיים ב-2:2.


This is the result of something getting thrown at Besiktas head coach Senol Gunes today. I'd honestly like an expert take on this.

cc: @foetball247pic.twitter.com/FVRXUrKUyV

— Ata Dizdar (@ata_dizdar) 19 באפריל 2018


בטורקיה פורסמו תמונות של המאמן נלקח לבית החולים כשרופאים רבים סביבו. בפורטוגל פרסמו את הידיעה בצורה בולטת אחרי שהבלם פפה הפורטוגלי של בשיקטאש ואקס ריאל מדריד נאלץ לנטוש את המגרש עם חבריו לאחר הוראות של אנשי ביטחון שהם יכולים לשלם בחייהם אם יישאר במקום. שני המאמנים נאלצו לקבל טיפול רפואי בבית החולים.


@Fenerbahce vs @Besiktas abandoned after manager 'Senol Gunes' has head split open by object thrown from stands!

Gunes needed stitches and assistant coach Erdinc Gultekin was left with a bloodied face after tunnel bust-up between both sets of players and staff.@Turkish_Futbol1pic.twitter.com/twvQb0VdQh

— Hot News (@LostRachid) 19 באפריל 2018

LATEST | New photo released bu TRT journalist Fatih Dogan (@fatihdogan_38) of Senol Gunes' head after being struck by an object from the stands. pic.twitter.com/5gzXhq7D3Y

— ErenJam (@_ErenSarigul) 19 באפריל 2018


המאמן אושפז בבית החולים במשך הלילה ונשיא הקבוצה פיקרט אורמן אמר: "זה יום עצוב מאוד לכדורגל הטורקי. משחקי דרבי תמיד סוערים וגם במגרש שלנו היו בעיות, אבל לא צריך שיהיו יותר מכרטיסים אדומים. אוהדי פנר עברו כל גבול. אנחנו צריכים לברר טוב טוב מי אחראי לכל השערורייה הזאת. זה עצוב שמאמן הנבחרת לשעבר נאלץ לעבור טיפול בבית החולים בגלל אלימות בכדורגל. השופט אמר לשחקנים לחזור לחדרי ההלבשה וגם שם היה בלאגן ענק והאירועים נמשכו".


נשיא פנרבחצ'ה, עזיז יילדרים, בחר דווקא לתקוף את השופט שפוצץ את המשחק ולא לגנות את האוהדים שלו על ההתפרעות ותוצאותיה החמורות..
עוד באותו נושא: סנול גונש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי