Sport1 Banner

ניימאר שלח מסר לאוהדי פריז סן ז'רמן

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

הכוכב הברזילאי כתב באתר הרשמי שלו: "אני מתאמן קשה באותו הקצב ובאותה התדירות כפי שהיה במועדון כפי לפצות על חוסר המשחקים. אהיה מוכן בצורה הטובה ביותר כשנחזור לפעילות"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

צרפת סוערת מזה זמן רב לאור ההחלטה שלא לחדש את עונת הכדורגל 2019/20. הנפגעות העיקריות מכך הן הנציגות של הליגה באירופה – ליון שעשויה להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות וכמובן האלופה פריז סן ז'רמן שכבר הדיחה את בורוסיה דורטמונד. החשש הגדול הוא שהצרפתיות יהיו בפיגור משמעותי בכושר המשחק. אחד הרעיונות שעלה הוא קיום טורניר בקטאר. בינתיים, בצל חרושת השמועות הבלתי פוסקות על עזיבתו, ניימאר שלח מסר מעודד לאימונים.

 
 
"אני כאן, מתאמן קשה, באותו הקצב ואותה התדירות שהייתי מתאמן במועדון. הייתי אומר שהאימונים אפילו קשים יותר בפועל, במגוון פעילויות כדי לפצות על חוסר המשחקים", כתב ניימאר באתר הרשמי שלו. 
 
 
"הכוונה היא להיות מוכן בצורה הטובה ביותר כאשר המועדון יודיע על חזרה לפעילות. אני רוצה להיות במצב הטוב ביותר שאפשר. כמובן שאני מתגעגע לתחרותיות והמפעלים השונים, אבל ריקה (ריקרדו, רוזה, מאמן הכושר הפרטי שלו) – בנה לי תוכנית מדוקדקת".

ניימאר (SASCHA SCHURMANN/AFP via Getty Images)

 
 
ניימאר, שעדיין נמצא בברזיל כמובן, הבהיר כי הוא מוכן לחזור לצרפת בכל רגע ושהקדיש מזמנו לפעולות כמו הארכת השרירים, קבלת עיסויים ועבודה על יציבות, והכל כדי להימנע מפציעות. כזכור, ניימאר נעדר בשנתיים האחרונות בשלבי ההכרעה של ליגת האלופות ושותף רק ב-80 מ-155 משחקיה של פ.ס.ז'. העונה כבש ניימאר 18 שערים ובישל עוד עשרה ב-22 משחקים בלבד, אך בספרד כבר הכתירו את מעברו לעיר האורות כ"הרסני ביותר".
עוד באותו נושא: ניימאר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי