Sport1 Banner

אמבפה בקריאה לראשי הליגה: "גם בן יידר ראוי לפרס מלך השערים"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

לאחר שהוכתר כזוכה בנעל הזהב הצרפתית על אף שחלוץ מונאקו כבש כמות זהה לשלו, כוכב פ.ס.ז' יצא במחווה ג'נטלמנית: "כך עשו גם בפרמיירליג"

(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה יצא הערב (שישי) במחווה שמראה כי הוא לא רק כדורגלן בחסד עליון, אלא גם ספורטאי למופת. לאחר שבליגה הצרפתית העניקו לחלוץ פריז סן ז'רמן את תואר מלך השערים לעונת 2019/20 אתמול, למרות שוויסאם בן יידר רשם מספר כיבושים זהה לשלו (18), זאת בגלל ששחקנה של מונאקו הבקיע שלושה שערים בפנדל בניגוד לילד הפלא שכבש את כל שעריו ממשחק שוטף. הערב, אמבפה קרא לראשי הליגה להכתיר את בן יידר יחד איתו.

"תודה לכולם על ההודעות. אני עדיין חושב שוויסאם ראוי גם הוא לפרס, כפי שנעשה בפרמיירליג בעונה שעברה, כאות הוקרה על העונה שלו", כתב אמבפה בטוויטר. כזכור, בתום עונת 2018/19, מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ופייר אמריק אובמיאנג זכו שלושתם בנעל הזהב של הפרמיירליג לאחר שכבשו 22 שערים כל אחד.

שעריו של אמבפה עזרו לפריז סן ז'רמן לדהור אל פסגת הטבלה בליגה הצרפתית וכתוצאה מכך לזכות בתואר אליפות שלישי רצוף, אחרי שממשלת צרפת הכריזה על ביטול העונה בשל משבר הקורונה. בן יידר סיפק עונה נהדרת משלו ואף הוסיף כמות בישולים שלא נפלה מזו של אמבפה, שבעה בסך הכל.

בן יידר. אמבפה מוכן לחלוק איתו את הפרס (SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP via Getty Images)
בן יידר. אמבפה מוכן לחלוק איתו את הפרס (SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP via Getty Images)

עוד באותו נושא: וויסאם בן ידר, קיליאן אמבפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי