Sport1 Banner

המשיכה את המומנטום מליגת האלופות: 0:2 לליון על סנט אטיין בדרבי

שחקני ליון חוגגים
שחקני ליון חוגגים | JEFF PACHOUD/AFP via Getty Images

שני שערים של מוסא דמבלה הובילו את קבוצתו של רודי גרסיה לניצחון על היריבה השנואה, ששקועה בתחתית. ליל ניצחה 0:1 בחוץ את נאנט ובורדו נפרדה ב-1:1 מול ניס

קבוצות: ליל נאנט
(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגה הצרפתית ננעל היום (ראשון) עם שלושה משחקים. בראשון שבהם, אירחה נאנט את ליל, האורחת ניצחה 0:1. בהמשך, בורדו וניס נפרדו ב-1:1 ובמשחק שנעל את הערב ליון ניצחה 0:2 את סנט אטיין בדרבי.

ליון – סנט אטיין 0:2
ליון אירחה את סנט אטיין בדרבי הלוהט וקיוותה למנף את המומנטום החיובי מהניצחון על יובנטוס בליגת האלופות גם בליגה. מנגד המועדון המעוטר בצרפת מסובך בתחתית כאשר צבר ערב המשחק נקודה אחת בלבד בחמשת המחזורים האחרונים. מלך שערי המשחק מוסא דמבלה כיכב גם הפעם עם שני שערים בדקה ה-31 ועוד פנדל בדקה ה-90. בעקבות הניצחון ליון עלתה למקום החמישי, סנט אטיין מנגד שקועה במקום ה-16 כאשר רק שתי נקודות מפרידים בינה לבין המקום ה-18 המוביל למשחקי המבחן.

נאנט – ליל 1:0
בנג'מין אנדרה, קשרה של ליל כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-58, מבישול של הפורטוגלי רנאטו סאנצ'ס. נאנט שאירחה את המשחק, נותרה במקום ה-11 עם 37 נקודות כאשר מנגד ליל האורחת, נשארה במקום הרביעי בטבלה הצרפתית עם 46 נקודות והיא רחוקה רק בנקודה אחת מראן שבמקום השלישי.

ליל הגיעה למשחק החוץ אחרי הניצחון על טולוז, נאנט ניצחה במחזור הקודם את מארסיי. אגב, ב-15 המשחקים האחרונים שנערכו בין הקבוצות עד היום, נאנט ניצחה פעם אחת, ליל ניצחה 10 פעמים ואילו ארבעה משחקים הסתיימו בתיקו.

בורדו – ניס 1:1
בורדו אירחה את קרב מרכז הטבלה שהסתיים בתיקו 1:1. ניקולאס דה פרוויל העלה את המארחת ליתרון 0:1 בדקה ה-21, האורחת כבשה שער שוויון על ידי אדאם אונאס בדקה ה-57. ניס במקום השמיני בטבלה עם 38 נקודות, בורדו במקום ה-12 עם 36 נקודות.


עוד באותו נושא: ליל, נאנט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי