Sport1 Banner

אגוארו ומסי מבקשים: "המשיכו את החיפושים אחרי סאלה"

אמיליאנו סאלה
אמיליאנו סאלה | AFP

פחות מיממה לאחר ההודעה על סיום החיפושים אחרי המטוס הנעלם, כוכבי נבחרת ארגנטינה ניצלו את הרשתות החברתיות וביקשו מהמשטרה להמשיך "אל תפסיקו לחפש"

(גודל טקסט)
לראשונה מאז היעלמותו של אמיליאנו סאלה, הרכש של קרדיף כוכב ברצלונה ליאו מסי דיבר על הטרגדיה וביקש בסטורי שלו באינסטגרם מהגורמים באנגליה להמשיך לחפש ולא להפסיק. מסי העלה בקשה: "כל עוד יש אפשרויות ויש קרן הכי קטנה של תקווה בבקשה אל תפסיקו לחפש את אמיליאנו". גם אחותו של השחקן רומינה פנתה למחפשים שלא יפסיקו: "מעריכים את המאמצים שנעשו, אבל עבורנו כל עוד אין הוכחה הטייס ואחי בחיים". 



משפחתו של סאלה כועסת על הפסקת החיפושים והם אמרו שימשיכו אותם לבדם עם סירות פרטיות וישכרו מחפשים מטעמם. עוד פורסם שלטייס של המטוס לא היה רישיון בתוקף והוא היה שקוע בחובות כספיים. שחקני נאנט חזרו רק היום לאימונים מאז האסון וחלקם פרץ בבכי במהלך האימון. ההתאחדות הצרפתית ביטלה את משחקה של נאנט בגביע הצרפתי והשחקנים אמרו שקשה להם להתאמן. כולם אהבו את החלוץ הארגנטיני שהגיע לנאנט בסוף השבוע האחרון להיפרד מהם, וקיימו דקת דומיה לפני האימון. 


גם סרחיו אגוארו וניקולס אוטמנדי, חבריו הארגנטינאים של סאלה ניצלו את הבמה כדי לפנות לרשויות האכיפה בדרישה להמשיך את החיפושים עד אשר ימצא זכר למטוס, לטייס או לסאלה עצמו. 





Hi, I'm Nicolás Otamendi. I'd like to express my sympathies to Emiliano's family, and urge the police to keep searching for the plane. There's still hope to find them alive. All my support to his family, and let's hope they get an answer urgently #prayforemilianosalapic.twitter.com/4k37Zgk3U1

— Nicolas Otamendi (@Notamendi30) January 24, 2019

We don't want to give up, we want to hold on to hope. That's why I also wish #NoDejenDeBuscar – don't call off the search. From the start, my thoughts have been with Emiliano, his family and friends #PrayForSala

— Sergio Kun Aguero (@aguerosergiokun) January 24, 2019




מצד שני בפיפ"א אישרו שהעיסקה של מכירת סאלה מנאנט לקרדיף נכנסה לתוקף ולכן קרדיף חייבת לשלם 15 מיליון ליש"ט לנאנט. העיסקה אושרה בפיפ"א רק כמה שעות לפני שהמטוס נעלם. העברת השחקן היתה בשבת, אבל לפי חוקי פיפ"א לוקח לפחות יומיים לקבלת כל הערבויות כך שהעיסקה אושרה ביום שני רק כמה שעות לפני שהמטוס המריא חזרה מנאנט לקרדיף. 



פיפ"א בודקת כל עיסקה לפי קוד של 23 אלמנטים שאמורים להתבצע באמצעות מסמכים שמועברים על ידי הקבוצה הרוכשת. כעת בקרדיף כועסים על ההתאחדות האנגלית שלא מוכנה להאריך עבורם את חלון ההעברות בכמה ימים. בגלל האסון הם לא עסקו עדיין במציאת חלוץ אחר שיחליף את סאלה. "קשה לנו בכלל חשוב על כדורגל בימים כאלה", אמרו במועדון. 

עוד באותו נושא: אמיליאנו סאלה, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי