Sport1 Banner

נפרדו כ"ידידים": מונאקו של הנרי וניס של ויירה סיימו ב-1:1

אלן סנט מקסימאן
אלן סנט מקסימאן | AFP

סנט מקסימאן כבש ראשון (30), בדיאשי השווה (50) מול 10 שחקנים של האורחת והמשחק הסוער נגמר בחלוקת נקודות שלא עזרה לאף אחד מהמאמנים. תיקו שלישי ברציפות לליון, ניצחון דרמטי לסנט אטיין על מארסיי

קבוצות: ליון ניס מונאקו
(גודל טקסט)
כחודש לאחר מהומות ה"אפודים הצהובים" בצרפת, שגרמו לדחיית משחקים, התקיימו הערב (רביעי) כמה משחקי השלמה מהמחזורים ה-17 וה-18 בליגה הצרפתית. מונאקו שוב לא הצליחה לנצח בבית וסיימה בתיקו 1:1 עם ניס, בעוד ליון סיימה בעוד תיקו, 2:2 עם טולוז, ואיבדה גובה במאבקי הצמרת. כעת: מארסיי תתארח אצל סנט אטיין.


באנגליה נערך משחק חוזר במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי בין סאות'המפטון לדרבי, בו ניצחה לבסוף האורחת מליגת המשנה 3:5 בדו קרב בעיטות עונשין לאחר 2:2 בסיום 120 דקות.


מונאקו – ניס 1:1
כולם ציפו לקרב מרתק בין שני המאמנים שחקני ארסנל לשעבר, תיירי הנרי על הקווים של מונאקו ופטריק ויירה בניס, ומה שקיבלנו היה משחק אמוציונלי וקשה שהסתיים בחלוקת נקודות מוצדקת. אלן סנט מקסימאן (30) העלה את האורחת ליתרון במתפרצת נהדרת, אך לקראת סיום המחצית איחסאן סאקו הותיר את ניס ב-10 שחקנים ולמחצית השנייה עלתה מונאקו בכוחות מחודשים. זה בא לידי ביטוי בדקה ה-50 עם התרוממות נהדרת של בנואה בדיאשי לכדור קרן ונגיחה פנימה, שהשוער הדף אבל רק אחרי שהכדור עבר את הקו.


כובש שער היתרון סנט מקסימאן עוד הספיק להחמיץ פנדל בדקה ה-77 לפני שהשריקה נשמעה והמשחק הסתיים בתיקו שלא סיפק אף אחד מהמאמנים. ניס ניצלה את הנקודה כדי לדלג מעל שטראסבורג וראן בדרך למקום השישי, בעוד מונאקו נותרה מתחת לקו האדום וכאמור דיין ללא ניצחון ביתי העונה. נקודת האור היא שזהו משחקה הרביעי ברציפות בכל המסגרות ללא הפסד, רצף אותו היא רושמת לראשונה העונה.


ויירה והנרי. דרבי של כוכבי עבר בארסנל (AFP)
ויירה והנרי. דרבי של כוכבי עבר בארסנל (AFP)


סנט אטיין – מארסיי 1:2
במשחק המרכזי של המחזור נפגשו שתי הקבוצות המעוטרות בתולדות הליגה בסטאד ז'ופרואה-גישאר. האורחים עלו ליתרון מהיר משער בגיחה של קווין סטרוטמן בדקה ה-16, אך לאס וורטס התאוששו במחצית השנייה. והבי חזרי איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-59 ושתי דקות לסיום הטוניסאי השלים את המהפך עם בעיטה אדירה לחיבורים שהשיגה לסנט אטיין ניצחון שלישי ברציפות שבזכותו עלתה הקבוצה למקום השלישי על חשבונה של יריבתה השנואה ליון.


#ASSEOM 1-1 88e : QUEL JOUEUUUUUUUR pic.twitter.com/wzp98lZ2Sc

— AS Saint-Étienne (@ASSEofficiel) January 16, 2019


טולוז – ליון 2:2
קבוצתו של ברונו ג'נסיו ממשיכה לאבד גבוה במאבקי הצמרת כאשר היא רושמת תיקו שלישי ברציפות והפעם נגד טולוז במוניסיפל סטאדיום. ג'ימי דורמאז העלה את טולוז ליתרון אחרי שער אדיר לזכות מאחרים בדקה ה-12, בדקה ה-74 שחקן הכנף השבדי השלים צמד מהנקודה הלבנה. אלא שאז החלה החזרה של ליון – שתי דקות אחרי הפיגור הכפול נאביל פקיר העביר מסירת אומן למוסא דמבלה שצימק ל-2:1, ושלוש דקות לסיום מבשל השער הראשון השווה אחרי כדור חופשי מושלם לחיבורים של באסטיפ רנה שקבע בסופו של דבר חלוקת נקודות. ליון יכולה להרגיש מעודדת מהחזרה בדקות הסיום, אבל היא אמורה להיות מודאגת מקצב צבירת הנקודות במחזורים האחרונים.


Résultat nul (2-2) entre Toulouse et la #teamOL.
Remplaçants au coup d'envoi, @MDembele_10 et @NabilFekir ont ramené l'OL à égalité. #TFCOLpic.twitter.com/aybgsjTDvC

— Olympique Lyonnais (@OL) January 16, 2019


גביע צרפתי: גרנובל – שטרסבורג 1:0 (אחרי הארכה)
במשחק שנעל את סיבוב 64 האחרונות של המפעל התארחה שטרסבורג מהליגה הראשונה בצרפת אצל גרנובל מליגת המשנה. ב-90 הדקות הראשונות אף קבוצה לא עלתה על לוח התוצאות, דבר שכפה הארכה. שטרסבורג בסופו של דבר נמנעה מדו קרב מהנקודה הלבנה אחרי שער של לוסיאן זוהי בדקה ה-98 שהספיק לקבוצה הבכירה יותר לעלות לשלב הבא.


MISSION ACCOMPLIE ! Les deux équipes ont beaucoup donné mais c'est bien le Racing qui sort vainqueur de ce 32e de finale de @coupedefrance.
Rendez-vous au Parc des Princes le 23 janvier pour défier le @PSG_inside !

#GF38RCSA (0-1) pic.twitter.com/8tPKwyWFTY

— RC Strasbourg Alsace (@RCSA) January 16, 2019


תוצאות נוספות
גנגאן – ראן 1:2


נים – נאנט 0:1
עוד באותו נושא: מונאקו, ניס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי