Sport1 Banner

מארסיי עלתה אל המקום השני, 2:2 משוגע בין מונאקו לניס

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | AFP

אנז'י כבש ובישל לפאייה ב-0:2 על שטרסבורג, באלוטלי רתח עם צמד בנסיכות ומחק יתרון של דיאקבי, אך פלקאו הציל נקודה בדקה ה-92. קון גברה 0:2 על בורדו, שהסתבכה בתחתית

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)
בשונה משאר הליגות הבכירות באירופה, בליגה הצרפתית נערך מחזור אמצע שבוע והמחזור ה-20 יצא לדרך עם שני משחקים מוקדמים – בורדו נכנעה בביתה ב-2:0 לקון משערים דרמטיים, מארסיי התקשתה בדרך ל-0:2 ביתי על שטרסבורג ובמוקד: מונאקו וניס נפרדו ב-2:2 משוגע.  


מארסיי – שטרסבורג 0:2
במשך 79 דקות חיפשו המקומיים את שער היתרון שיקפיץ אותם לפחות זמנית למקום השני, והם מצאו אותו הודות לביצוע של קלינטון אנז'י הקמרוני, שמצא את הרשת בפעם השישית העונה בליגה – אחרי שלא כבש מאז ספטמבר. זה קרה אחרי שבדקה ה-72 עוד החמיץ ואלרי ג'רמיין מהנקודה הלבנה ותסכל את המארחים. בדקות הסיום ניסו האורחים לשוב ולמנוע הפסד ליגה שלישי ברציפות, אבל ספגו שוב, הפעם מרגלי דימיטרי פאייה שבדקה ה-89 גלגל לשער חשוף מבישול של אנז'י. זהו ניצחון שלישי ברציפות לרודי גרסיה ושחקניו, שכעת במאזנם 44 נקודות, שתיים יותר מאשר למונאקו ולליון, אולם תשע נקודות מתחת למוליכה פאריס סן ז'רמן. שטרסבורג ירדה למקום ה-12 עם 24 נקודות במאזנה, עלולה להידרדר אף עד למרחק שתי נקודות מהקו האדום.



בורדו – קון 2:0
אמנם מדובר היה במפגש בין שתי קבוצות שצמודות זו לזו במקומות ה-12 וה-13, אולם בשל קרבתן לקו האדום ניתן לומר שהיה זה משחק תחתית, והוא הסתיים בניצחון חוץ דרמטי לקון – שניצחה לראשונה אחרי ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו. היה זה גם ניצחון חוץ ראשון של הקבוצה מאז סוף חודש ספטמבר, הושג בזכות פנדל מוצלח של איבן סנטיני בדקה ה-89 ושער של רוני רודלין בתוספת הזמן. פול באיסה, בלם בורדו, הורחק בדקה ה-86 באדום ישיר. קון כעת טיפסה עד למקום התשיעי עם 27 נקודות, פתחה הפרש של ארבע נקודות מבורדו המסתבכת – רשמה שני ניצחונות בלבד בשבעת המחזורים האחרונים, הפסידה בכל השאר. 



סנטיני חוגג. ניצחון חוץ ראשון לקון בליגה מאז סוף ספטמבר (AFP)

מונאקו – ניס 2:2 

איזה משחק נהדר בנסיכות, בסיומו האלופה הצליחה להציל נקודה יקרה, כשכעת היא רחוקה רק נקודה ממארסיי. המפגש נפתח בצורה נהדרת עבור המארחת, שגם עלתה ליתרון של אדאמה דיאקבי בדקה ה-33, מבישול של קייטה באלדה. השינוי הגיע במחצית השנייה, כשמריו באלוטלי השתלט על המשחק. החלוץ האיטלקי איזן בדקה ה-47, והשלים מהפך בדקה ה-68 אחרי מבצע סולו אדיר. חשבתם שזה נגמר? רדמאל פלקאו, במשחק פושר, הצליח לכבוש שער דרמטי בדקה ה-92 ומנע מניס שלוש נקודות חשובות. מונאקו עם 43 נקודות, האורחת רק עם 31. 


הפעם הצמד לא הספיק. באלוטלי (AFP) 

עוד באותו נושא: קון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי