Sport1 Banner

ריאל מדריד תציע לסרחיו ראמוס חוזה לעונה נוספת בלבד

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | David Ramos/Getty Images

לפי "אס", הבלאנקוס לא יחרגו ממנהגם לגבי שחקנים בגיל 30, גם לא כשמדובר בקפטן, וינסו לשכנעו לחתום עד 2022. "עתידו הרחוק נמצא בארה"ב ואז יפנה לקריירת אימון", נכתב

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בעוד חמישה ימים תארח ריאל מדריד את אייבר במשחק הראשון שלה בחידוש הליגה הספרדית, כאשר המטרה הברורה של הקבוצה של זינדין זידאן עד לסיום העונה היא להתגבר על פיגור שתי הנקודות מברצלונה ולזכות באליפות ראשונה מאז 2017. אולם, האוהדים כבר מוטרדים לגבי העתיד. ראשית מגל הפרסומים על כך שריאל לא תוכל לרכוש שחקנים בקיץ לאור משבר הקורונה, ושנית – לגבי עתידו של הקפטן סרחיו ראמוס.

בשער "אס" הבוקר נטען כי המועדון לא יחרוג ממנהגו לגבי שחקנים שחצו את גיל 30 גם אם מדובר בקפטן, והבלם יקבל מריאל הצעה לחידוש חוזהו לשנה אחת בלבד, כלומר עד 2022. "עתידו בטווח הארוך הוא בארצות הברית ולאחר מכן בקריירת אימון", נכתב שם. אולם, ב-2022 השיפוץ במגרש ייגמר וראמוס רואה לנגד עיניו את המונדיאל בקטאר, לאחר אליפות אירופה בקיץ הבא. מי שלא קיבל את המתווה הזה בעבר הוא פפה שבחר לעזוב.

כבר חודשים ארוכים שאין חדש בין הצדדים, ואפילו לפני משבר הקורונה לא נערכו שיחות, כשבפרק הזמן הזה כן היו דיווחים על הארכת חוזיהם של קאסמירו וקארים בנזמה לדוגמא. כזכור, בקיץ האחרון ראמוס, כך נראה, היה על סף מעבר לסין. 

רנה ראמוס, אחיו שמשמש כסוכנו, התראיין ביום שבת ואמר: "ראמוס ישחק באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו החדש? זו תוכל להיות הפרישה המושלמת עבורו. הוא רוצה להישאר כמה שאפשר ולמתוח עוד את המסטיק הזה". חוסה אנטוניו קמאצ'ו, שחקן העבר של ריאל המליץ: "אני הייתי מחדש לראמוס את החוזה לכל החיים". 

עוד לגבי הבלאנקוס, בינתיים ישנו "קורבן ראשון" לקצב האימונים האינטנסיבי. נאצ'ו פרננדס ספג פציעת שריר אתמול (שני) וייעדר שבועיים-שלושה כלומר יחמיץ את ארבעת המחזורים הקרובים בוודאות. מדובר בחדשות רעות שכן הספרדי הוא הגיבוי היחידי של ריאל למגן דני קרבחאל שרחוק שני צהובים מהשעייה נוספת.

בנושא אחר, לפי "מארקה", מנצ'סטר יונייטד עוקבת אחרי חאמס רודריגס ושוקלת לצרפו לאור מחירו הנמוך. הקולומביאני שלא הצליח להשתלב בפאזל של זידאן וסבל מלא מעט פציעות, מחזיק בחוזה עד 2021 ואין זה סוד שהבלאנקוס רוצים לשחררו.

חאמס. יונייטד בעקבותיו (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

עוד באותו נושא: סרחיו ראמוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי