Sport1 Banner

מתקרב או מתרחק מריאל? בספרד מבולבלים לגבי פוגבה

פול פוגבה
פול פוגבה | Michael Regan/Getty Images

"יותר ויותר קולות ביונייטד מצביעים על כך שהוא צריך להימכר", נטען ב"אס", בעוד ב"מארקה" סבורים כי האנגלים יכולים לממש את האופציה לעונה נוספת בצורה חד צדדית. וגם: מה קורה עם קמאבינגה ומה מתכנן זיזו?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

חלון ההעברות הנוכחי יהיה שונה לאור נגיף הקורונה, הן מבחינת לוח הזמנים והן מבחינת גובה ההעברות, אך פול פוגבה, כמו תמיד, יהיה על הראדר של ריאל מדריד. בספרד נכתב הבוקר (חמישי) ארוכות על מצבו של הצרפתי ואפשר לומר שבתקשורת במדריד קיים בלבול: יישאר במנצ'סטר יונייטד או יעזוב?

לפי "אס", פלורנטינו פרס לא רצה לנהל משא ומתן עבורו עוד מלכתכילה משום שחשב שמדובר בסכומים יקרים מדי עבור שחקן שאינו מהחלק הקדמי, אך בלחץ המאמן זינדין זידאן שממשיך לדרוש את צירופו –  זה קרה פעמיים. נכתב שוב על הקשר הטוב בין סוכנו מינו ראיולה לבין המועדון. "הוא הניח כבר את יסודות העזיבה".

מעבר לך נכתב כי "יותר ויותר קולות ביונייטד מצביעים על כך שהוא צריך להימכר. פוגבה מתקרב למדריד". הסיבה: האנגלים רוצים לצרף את ג'יידון סאנצ'ו והארי קיין והם עומדים בפני בעיית נזילות לאור משבר הקורונה. לכך מצטרפים דבריו של המנכ"ל אד וודוורד שאמר: "כמו תמיד, אנחנו רוצים שהקבוצה תצליח ונוכל לשפר אותה, אבל הספקולציות לגבי העברות במאה מיליון יורו אינן נכונות, מתעלמים כנראה מהמציאות העומדת בפני הספורט".

פוגבה. מתקרב או מתרחק ממדריד? (Dan Istitene/Getty Images)

ב"מארקה", מנגד, נטען כי פוגבה מתרחק ממדריד שכן האנגלים יכולים על פי הסעיף בחוזהו (עד 2021) לממש את האופצייה לעונה נוספת בהחלטה חד צדדית כל עוד אינם פוגעים בתנאי השכר שלו. "צירופו של פוגבה לא כזה מציאותי כפי שנראה", נכתב. יונייטד לא תסתכן בעזיבתו בחינם בקיץ הבא ותממש את האופציה. מחירו נמוך בהרבה מתג המחיר שהיה לו בקיץ – 180 מיליון יורו, אך זו עדיין תהיה העברה מסובכת.

קשר מרכזי נוסף שמעניין את הבלאנקוס הוא אדוארדו קמאבינגה וגם לגביו יש קשיים. צירופו של הקשר המוכשר של ראן הסתבך משמעותית עם ההחלטה לגבי ביטול הכדורגל בצרפת עד חודש ספטמבר. לפי "לאקיפ", קמאבינגה הגיע לסיכום עם נשיא המועדון עוד בפברואר לפיו ימשיך בקבוצה אם תסיים במקום המוליך לליגת האלופות. סביבתו של קמאבינגה לא אישרה את הפרסומים ואפילו לא שהדברים סוכמו בעל-פה, אך נראה שראן תיאבק עליו. הקבוצה מדורגת שלישית בליגה ונראה שתעפיל לליגת האלופות. האפשרות היחידה שנראית ריאלית לפי הדיווח כי רכישתו של קמאבינגה על ידי הבלאנקוס כבר הקיץ והשאלה לעונה נוספת בצרפת.

בספרד נטען כי ריאל דואגת לגבי האפשרות שלא תוכל להתחזק הקיץ אך לזידאן יש שקט נפשי ובמקרה ולא ניתן יהיה לצרף שחקנים תהיה התבססות מאסיבית על שחקנים מושאלים כמו מרטין אודגור ואשרף חכימי. גם דני סבאיוס וקובו נמצאים בין המושאלים. "לזידאן יש סגל רחב של שלוש שיטות", נכתב. מרקו אסנסיו שמחלים מהפציעה הקשה מהקיץ יהיה חלק מהתוכניות.


עוד באותו נושא: אדוארדו קמאבינגה, פול פוגבה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי