Sport1 Banner

גארת' בייל בראיון: "אנחנו מבינים שעלינו להקריב, זה הכרחי"

גארת' בייל
גארת' בייל | Denis Doyle/Getty Images

הוולשי התראיין לתקשורת וציין שעל אף המספרת נגד ליברפול הוא בוחר בגמר 2014: "זו הייתה זכייה ראשונה וייחודית, עשינו זאת ברגע האחרון". על ההולנדים:" לא הערכנו עד כמה הם טובים". וגם: הגעגועים לכדורגל

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

כבר זמן רב שלאוהדי ריאל מדריד אין דברים טובים להגיד על גארת' בייל. הוולשי בן ה-30 שנשאר בקיץ בסופו של דבר – כבש שני שערי ליגה בלבד ובלשון המעטה – המשיך לאכזב. פרסומים על עזיבתו מתרחשים כמעט מדי יום. אולם, תחילת דרכו בלבן הייתה הצלחה גדולה. בייל התראיין לערוץ הבריטי: "BT Sports" ונזכר ברגעים הגדולים במועדון. מעבר לכך הוא התייחס גם להתמודדות עם הקורונה ולחזרת הכדורגל.

בייל, שזכה עם ריאל ארבע פעמים בליגת האלופות, סיפר שעם כל הכבוד לגול הענק במספרת נגד ליברפול והצמד בגמר 2018 – גמר אחר ריגש אותו יותר: "הזכייה בלה-דסימה (הגביע העשירי ב-2014) הייתה המרגשת מכולן. זו הייתה הפעם הראשונה שלי. התחושה של זכייה בגביע היא ייחודית. זה הכל ביחד – הדרך בה עשינו זאת, ברגע האחרון".

שאר הגמרים: "הזכייה בקרדיף הייתה מיוחדת גם היא, לא כל אחד זוכה לכבוד להניף את הגביע על מולדתו. בגמר נגד ליברפול בקייב כבשתי שער ענק וזה היה שער הניצחון בסופו של דבר (עלה לשחק במצב של 1:1), אבל אם עליי לבחור – הדסימה".


בייל חוגג ב-2014. הזיכרון המועדף (Shaun Botterill/Getty Images)

הכישלון נגד אייאקס אשתקד: "אני חושב שכשפגשנו אותם בהולנד לא הערכנו נכון עד כמה הם טובים. ניצחנו 1:2 במשחק הראשון עם קצת מזל והיינו בטוחים בעצמנו. בברנבאו, הם הציגו משחק מהרמה הגבוהה ביותר. הם ידעו בצורה מצוינת מה כל אחד צריך לעשות. הם ניצחו בגדול והדהימו את העולם, הייתה להם קבוצה פנטסטית".

כמדי קיץ, בייל מוזכר כמועמד לשוב לטוטנהאם ואין ספק שיש לו חיבה לאקסית. בייל אמר: "קיוויתי מאוד שטוטנהאם יגיעו לגמר, הם בדרך כלל היו מודחים בשלבים הפחות גבוהים. הם שיחקו נהדר. עבורינו, אוהדי טוטנהאם, הגמר היה מאכזב אבל צריך להסתכל על הצד החיובי. הם עשו את המיטב והיה להם טורניר יוצא דופן".

ההתמודדות עם הקורונה: "אני חושב שאנחנו בספרד כבר שישה שבועות במצב הזה. זה מעצר די קפדני. אסור לנו לצאת לטייל כמה מטרים או לעשות ספורט בחוץ. אבל נעשה מה שהכי טוב לכולם. אנחנו מבינים שעלינו להקריב, זה הכרחי. אני בבית, אין ברירה, לא יכול לטייל או להיות בערב מחוץ לבית. אני עם הילדים ואשתי, אני מנסה למצוא את החיובי ונהנה לבלות איתם". כשנשאל על האימונים בביתו, ענה: "שלחו לנו תוכנית מפורטת לשבועות בחדר כושר. ריצה, משקולות, תרגילים למניעת פציעות, אנחנו בקשר יום-יומי בזום".
 


גארת' בייל. מחכה לחזור לשחק (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

על חזרת הכדורגל: "אנחנו מנסים להיות בכושר הטוב ביותר שלנו כשנצטרך לחזור לשחק ונצליח להגיע עם הרבה כוחות לשארית העונה. כולם רוצים לשחק שוב, כולם מתגעגעים לכדורגל גם כאוהדים, אבל יהיו עוד עונות בליגה, עוד טורנירים של ליגת האלופות וגביעים. הבריאות היא הכי חשובה. יהיה הרבה כדורגל בעתיד ואני מקווה שלא ניתקל בבעיה הזו שוב".

עוד באותו נושא: גארת' בייל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי