Sport1 Banner

ברצלונה תבקש לארח עד סיום העונה במגרש ע"ש יוהאן קרויף

לואיס סוארס, אנטואן גריזמן, ליאו מסי
לואיס סוארס, אנטואן גריזמן, ליאו מסי | Maja Hitij/Bongarts/Getty Images

לפי דיווחים בספרד, האלופה רוצה לשחק במגרש של קבוצת המילואים מה שיביא לחיסכון בעלויות, יהיה נוח לשחקנים וכן יצמצם את השפעה הפסיכולוגית של היעדר הקהל. וגם: אז'אלה מדבר על השינוי של מסי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

תאריך רשמי לחזרת הליגה הספרדית עדיין אין אך הקבוצות עושות הכנות ראשוניות לגבי השלמת 11 המשחקים. מדובר בעיקר על שתי הגדולות. בדומה לריאל מדריד שרוצה לנדוד מהסנטיאגו ברנבאו – גם ברצלונה שוקלת לסיים את העונה לא בקאמפ נואו אלא במגרש של קבוצת המילואים, המגרש על שם יוהאן קרויף ז"ל.

המגרש עצמו מכיל 6,000 מקומות ועומד בקריטריונים של הליגה הספרדית אך מה שנותר לעשות מעבר לבקשת האישור הוא התקנת עמדות VAR. נראה שעבור הבלאנקוס יהיה פשוט יותר להשגת האישור שכן ריאל כבר תכננה שיפוצים במגרש שלה, בעוד שיפוצים בקאמפ נואו לא החלו.

בספרד מבינים שכאשר הליגה תחודש זה יקרה בדלתיים סגורות ללא קהל. בארסה רוצה לצמצם עד כמה שניתן את ההפסדיים הכספיים מבחינת תפעול המגרש הענק. מעבר לכך המגרש הקטן צמוד למתחם האימונים ולשחקנים יהיה נוח להגיע אליו.  בספרד נכתב כי מדובר גם בעניין פסיכולוגי. המגרש של קבוצת המילואים קטן משמעותית מהקאמפ נואו וכך, חושבים במועדון, ההשפעה הפסיכולוגית תפחת.

אצטדיון יוהאן קרויף (David Ramos/Getty Images)

שחקן ומאמן בארסה לשעבר, קרלס ראשק, נלהב מהרעיון. בטורו ב"מונדו דפורטיבו כתב: "אצטדיון יוהאן קרויף יהווה אלטרנטיבה נהדרת במקום המושבים הריקים של קאמפ נואו הריק". כזכור, בארסה השתלטה על פסגת הטבלה רגע לפני הפגרה הכפויה כשניצחה 0:1 את ריאל סוסיאדד. עד לתום העונה היא צריכה לארח את לגאנס, אתלטיק בילבאו, אספניול ואוססונה וגם את קרב הצמרת נגד אתלטיקו מדריד. כמובן שנותר לה גם גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד נאפולי.

עוד בבארסה, רוברטו אז'אלה, עוזר מאמן נבחרת ארגנטינה, ששיתף פעולה עם ליאו מסי, דיבר על השינוי הגדול שעבר: "בתחילת הדרך הוא בכלל לא דיבר, שתק עד שיצאנו להתאמן והוא היה מגיע למגרש במהירות. הוא אוהב שמתייחסים אליו כמו אל עוד אחד, לא חיפש להיות כוכב, אבל כעת זה אחרת. הוא המנהיג על המגרש ומחוצה לו. היום הוא לוקח חלק בכל דבר. הוא מדבר עם השחקנים, שואל לשלומם, הוא פעיל בחדר ההלבשה לפני העלייה לכר הדשא. הוא גם עושה דברים בשקט שמאוד מועילים לקבוצה".
 

עוד באותו נושא: ליאו מסי, קאמפ נואו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי