Sport1 Banner

דיווח: פרדראג ראיקוביץ' מועמד מוביל לחתום בסביליה

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | Baptiste Fernandez / Contributor

שוער מכבי תל אביב לשעבר בדרך לליגה הספרדית? לפי 'לאקיפ', הסרבי של ריימס הרשים את מונצ'י, שמחפש שוער נוסף שיוכל להתמודד מול תומאש ואצ'ליק על המקום בהרכב

קבוצות: סביליה ריימס
(גודל טקסט)

אקס מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' הפך בעונה הנוכחית לאחד השוערים החמים באירופה. הסרבי של ריימס מוביל בצוותא עם אליסון וטיבו קורטואה בראש טבלת השערים הנקיים עם 12 מתוך 27 משחקים, דבר שהופך אותו למחוזר על ידי מועדונים בכירים יותר.

היום (שני) דווח בלאקיפ שהסרבי בן ה-24 הוא המועמד המוביל של מונצ'י, המנהל הספורטיבי של סביליה, להגיע בעונה הבאה על מנת להוות תחרות לשוער הצ'כי תומאש ואצ'ליק ובמקביל לשלוח את בונו בחזרה לג'ירונה בתום עונת ההשאלה.

אבל לא רק סביליה מעוניינת בשוער של ריימס. כזכור גם אייאקס ההולנדית גיששה לפני מספר חודשים לגבי האפשרות לצרף את ראיקוביץ'. הסיבה לכך היא עזיבתו הצפויה של השוער הקמרוני אנדרה אוננה, לקבוצה גדולה יותר כאשר היום דווח בצרפת שפריז סן ז'רמן תנסה לצרפו לעונה הבאה ולא מן הנמנע שגם האלופה ההולנדית בקרוב תחזור לתמונה. בכל מקרה נראה שבעונה הבאה ראיקוביץ' ייזכה לשדרוג מקצועי נוסף בקריירה וגם מכבי תל אביב צפויה להרוויח מכך לא מעט.

עוד באותו נושא: פרדראג ראיקוביץ', ריימס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי