Sport1 Banner

ברצלונה סוערת: שישה חברי הנהלה התפטרו וקראו לבחירות

ג'וזפ מריה ברתומאו
ג'וזפ מריה ברתומאו | BEHROUZ MEHRI/AFP via Getty Images

לאחר שהנשיא ג'וזפ ברתומאו פנה לארבעה מהם בבקשה לעזוב את המועדון, אנשי הדירקטוריון ביצעו הפיכה ופנו אל האוהדים בקריאה להדיח אותו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הכאוס בשדרת הניהולית של ברצלונה ממשיך להחריף: לאחר שביום רביעי הנשיא ג'וזפ ברתומאו ביקש מארבעה חברי הנהלה להתפטר, הלילה (בין חמישי לשישי) דווח על מעין הפיכה, במסגרתה שישה מחברי הדירקטוריון הגישו מכתב התפטרות בעקבות אי הסכמות עם הדרך בה ברתומאו מנהל את המועדון, ביניהם שניים מארבעת סגני הנשיא – אמילי רוסו ואנריקה טומבאס.

ששת המתפטרים מנו בין הסיבות להחלטתם את הפאסיביות של ברתומאו בנוגע לפרשה שהתפוצצה בחודש פברואר, אז פורסם כי הנהלת המועדון שכרה חברה שתשמיץ את השחקנים, סמלי העבר של בארסה והמועמדים לנשיאות ברשתות החברתיות, כדי לקדם את האינטרסים של הנשיא המכהן – טענות שברתומאו הכחיש כל קשר אליהן. מניע נוסף שהוזכר היו הפערים במסגרת המשא ומתן על הקיצוץ בשכר השחקנים.

בנוסף, הדירקטורים שעזבו את תפקידם פנו אל ה"סוסיוס" (מנויים) בקריאה לזמן בחירות עוד השנה "בכדי לאפשר את ניהול המועדון בצורה הטובה ביותר אל מול האתגרים שיופיעו בעתיד הקרוב". כהונתו של ברתומאו אמורה להסתיים בקיץ 2021 ולפני שלוש שנים הוא נבחר בפעם בשנייה, כך שלא יוכל להמשיך בתפקידו. בעקבות המהלך נותרו בברצלונה 13 חברי הנהלה, בעוד המינימום לפי החוק הוא 14 – מה שיאלץ את ברתומאו להתפטר או להודיע על בחירות חדשות.


עוד באותו נושא: ג'וזפ מריה ברתומאו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי