Sport1 Banner

דיווח: ברצלונה עשויה לשחק בישראל נגד יובנטוס

ליונל מסי , כריסטיאנו רונאלדו
ליונל מסי , כריסטיאנו רונאלדו | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

ב"מונדו דפורטיבו" נכתב שהקטלונים החלו לעסוק בהכנות לעונת 2020/21 ושבפניהם הונחה הצעה להפגיש למשחק ראווה את מסי וכריסטיאנו רונאלדו: "הצעה אטרקטיבית יותר מאחרות"

(גודל טקסט)

בברצלונה מנסים להתמודד עם ההשפעות הכלכליות הקשות שיהיו בעקבות השבתת הליגות כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה, ועל פי דיווח הבוקר (שני) ב"מונדו דפורטיבו", מדינת ישראל בהחלט עשויה להיות אחת הדרכים של אלופת ספרד לשקם את עצמה. "כמו בכל עונה, ברצלונה פועלת בימים אלה על ההכנות לעונת 2020/21 ונסיעה לישראל נמצאת על הפרק".

בשנה שעברה ברצלונה ערכה את טרום העונה בארצות הברית וכך העשירה את קופתה בסכום המוערך בכחמישה מיליון יורו, אבל בשל אילוצי זמנים ודחיסת לוח הזמנים ביום שאחרי הקורונה, הקטלונים בוחנים ברצינות את האפשרות לערוך משחק או שניים מול מועדוני פאר במדינות כמו ישראל. למעשה, לפי הידיעה לברצלונה כבר הוגשו בחודשים האחרונים הצעות להתארח בארצות הברית, ישראל, טוניסיה, אוסטריה וגרמניה. 

המאמן קיקה סטיין לא צפוי להתנגד למשחק אימון מול יריבה ברמתה של ברצלונה מעבר לים כחלק מההכנות לעונה הבאה, גם בשל הבנת המצב החדש בעולם וההשפעות שעוד נלמד עליהן רק עם סיום המגפה. בנוסף, במועדון מעדיפים להימנע ממסע משחקים ארוך כפי שהיה עם ארנסטו ואלוורדה בארצות הברית, מסע שכידוע עורר תגובות גם מצד השחקנים שהביעו את אכזבתם. עם זאת, לפי "וושינגטון פוסט" קיימת האפשרות שברצלונה תגיע למשחק קלאסיקו נגד ריאל מדריד כחלק מטורניר "גביע האלופות".

בנוגע לישראל באופן ספציפי, נטען שההצעה שהונחה עסקה בקיום משחק אימון בין ברצלונה ליובנטוס, מה שכמובן יפגיש בין כריסטיאנו רונאלדו והגברת הזקנה לליאו מסי וחבריו. כמו כן נטען כי זו "הצעה אטרקטיבית"יותר מאחרות", כמו גם קלאסיקו אפשרי בארה"ב. נזכיר כי רק לפני מספר חושים היה מסי בישראל, כשנבחרת ארגנטינה פגשה את אורוגוואי באצטדיון בלומפילד המחודש. ביקורו האחרון של CR7 בארץ הקודש היה במוקדמות מונדיאל 2014, אז נבחרת פורטוגל חילצה מישראל 3:3 באצטדיון רמת גן. הקבוצה הגדולה האחרונה שהגיעה לישראל למשחק ראווה הייתה אתלטיקו מדריד, כך שמשחקו האחרון של אנטואן גריזמן היה נגד בית"ר ירושלים.


מסי ורונאלדו. ביום שאחרי הקורונה בישראל? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי