Sport1 Banner

בספרד חוקרים: "ברצלונה שכרה חברה שתזיק לתדמית השחקנים"

קיקה סטיין, ז'וספ מריה ברתומאו, אריק אבידאל
קיקה סטיין, ז'וספ מריה ברתומאו, אריק אבידאל | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

לפי כלי התקשורת בספרד הנשיא ברתומאו שכר חברה חיצונית שנועדה לפגוע בשחקנים כמו מסי, צ'אבי ופיקה ברשתות החברתיות על מנת לשפר את תדמית ההנהלה. במועדון הכחישו: "מבטיחים לשמור על המוניטין של כולם"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

סערה חדשה בספרד: בכל כלי התקשורת השונים ברחבי המדינה חשפו היום (שני) כי בברצלונה עובדים על שיפור התדמית שלהם בצורה משונה ביותר. נשיא הקבוצה ג'וספ מריה ברתומאו שכר חברה מיוחדת שמטרתה להזיק למספר שחקנים דרך הרשתות החברתיות.

החברה כוללת מספר רב של חשבונות בפייסבוק ובטוויטר במטרה לבקר את ברשת חלק מכוכבי הקבוצה בעבר ובהווה שכוללים כוכבים כמו ליאו מסי, צ'אבי הרננדס, ג'רארד פיקה, קרלס פויול, והנשיא לשעבר ז'ואן לאפורטה ומועמדים נוספים לתפקיד הנשיאות בשנת 2021.

בספרד חשפו את הציוצים המוכוונים נגד השחקנים. בשנת 2017 למשל הייתה ביקורת מוכוונת מדוע מסי לא מחדש חוזה, ובשנת 2018 נכתב על ויקטור פונס ש'חתם על ברית על השטן' כדי להשתלט על הקאמפ נואו. על ג'רארד פיקה הופנתה ביקורת על התעסקותו בגמר גביע דיוויס ויש עוד דוגמאות רבות.

לאחר הפרסום ברצלונה הוציאה הודעה רשמית כי מכחישה בתוקף כל קשר לחשבונות ברשתות החברתיות שהפיצו הודעות שליליות או מזלזלות בכל אדם או ארגון שקשור בכל צורה למועדון ואם היה קשר לחברה לבית ההודעות המתריסות ברשתות החבריות, המועדון היה מסיים את מערכת היחסים ונוקט בהיכלים משפטיים.

בנוסף לכך ברצלונה אישרה שכן שכרה שירותים עם החברה, אך המועדון מבטיח לשמור על המוניטין של כולם ודורשת תיקון מידי בכלי התקשורת ושומר לעצמו את הזכות לנקוט בפעולה משפטית ומתאימה למי שממשיך להתערב במועדון.


עוד באותו נושא: ג'וזפ מריה ברתומאו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי