Sport1 Banner

סטיין: "לאמן את ברצלונה זו מתנה שקיבלתי, אולי עליי להביא פרחים למועדון"

קיקה סטיין
קיקה סטיין | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

המאמן נשאל על חג האהבה ואמר: "שמח כמו ביום שפגשתי את אשתי". בספרד מדווחים על קשיים בצירוף חלוץ, אנחל בן ה-32 מחטאפה הפך למועמד המוביל: "גם אם לא נצרף שחקן, נסתדר", הוסיף במסיבת העיתונאים לקראת המשחק

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

שלושה ימים לאחר שעוסמאן דמבלה נותח וברצלונה הודיעה רשמית שהוא גמר את העונה ויממה לפני שתפגוש את חטאפה (שבת, 17:00), הקטלונים עושים ככל שביכולתם כדי להנחית שחקן התקפה מחליף. כידוע, ברצלונה תוכל להחתים שחקן התקפה במקום הצרפתי הודות התקנון בספרד שמתיר לקבוצה להחליף שחקן שאחרי ינואר נפצע וייעדר מעל חמישה חודשים, אבל עד כה היא מתקשה מאוד במציאת שחקן וכך הפך חלוץ היריבה הקרובה, אנחל, למועמד המוביל.

ברצלונה תוכל להחתים רק שחקן מהליגה הספרדית, כך שהאופציות שלה מוגבלות והעובדה שמדובר במועדון ענק, עם חלון הזדמנויות מצומצם ומבלי שלאחת מיריבותיה תהיה אפשרות לצרף שחקן במקום זו שתשחרר, מובילה לכך שאף אחת לא ממהרת לשחרר את אחד מכוכביה ולקטלונים, נכון לרגע זה, אין ברירה אלא לשלם מחיר גבוה עבור מי שהיא לא תבחר לצרף.

ברצלונה סימנה תחילה את אחד מבין וויליאן ז'וזה מריאל סוסיאדד או רודריגו מוולנסיה, אבל היא לא יכולה לשלם מעל 20 מיליון יורו בשלב זה עקב נסיבות כלכליות ולכן השניים ירדו מהפרק – ברצלונה עוד ניסתה לפנות לסוסיאדד, אבל היא דרשה עבור הברזילאי 70 מיליון יורו, למעשה גובה סעיף השחרור בחוזהו. אחר כך ברצלונה פנתה רשמית לבטיס ושאלה לגבי לורן, אבל גם משיחות אלה היא נותרה מתוסכלת מאוד מפני שציפתה לשלם 15 עד 20 מיליון יורו והתבשרה שמחירו יהיה 30.


סטיין רוצה את האקס. לורן (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)

המאמן קיקה סטיין מאוד ישמח לצרף את לורן, אותו הוא מכיר מימיו כמאמן בטיס, כך שהאופציה עדיין קיימת, אבל נכון לרגע זה האנדלוסים לא מתפשרים על מחירו והדבר מונע את הגעתו לקאמפ נואו. לכן, בלית ברירה, הקטלונים נותרו עם שתי אופציות ריאליות – אבל לא כאלה שבמועדון ששים לצרף. מדובר באנחל ובלוקאס פרס, חלוצי חטאפה ואלאבס שחגגו השנה 32 ו-31 בהתאמה.

לאנחל יש העונה 10 שערים בכל המסגרות והוא נחשב למועמד המוביל של ברצלונה, בעיקר בשל העובדה שהוא האופציה הזולה יותר. לחלוץ סעיף שחרור על סך 10 מיליון יורו והוא מוכן לעבור לברצלונה. פרס, לעומתו, אמנם מעט צעיר יותר, אבל יעלה 15 מיליון יורו ומדובר בהפרש לא מבוטל עבור ברצלונה שיכולה לשלם 20 מיליון יורו בלבד. 


אנחל. בקרוב בברצלונה? (STRINGER/AFP via Getty Images)

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, סטיין נשאל על סאגת צירוף חלוץ ואמר: "הקבוצה מתקדמת ממשחק למשחק, אנחנו רואים את זה בניתוחים שלנו ומקווים להמשיך להתקדם. לגבי צירוף שחקן, אני מניח שהליגה תאשר לנו להחתים והמועדון ינסה לעשות זאת, אבל אני מוכן לכל תרחיש. אין לי מה לומר מעבר לכך, אני גם לא יודע דבר על לורן. אני גם לא יודע אם לואיס סוארס ישוב לפני הזמן, אבל אני יודע שהוא עובד קשה ואני תומך בו בתקווה שישוב במהרה".

אם לא יחתום חלוץ: "גם אם לא נחתים שחקן בעמדה '9', נמצא פתרון אחר. נתאים את עצמנו למצב ונתקדם משם. יש לנו שחקנים כמו ליאו מסי וכל עוד הוא על המגרש זה אומר שהוא יכול לשחק ולא זקוק למנוחה. מסי, כמו כל השחקנים, מנוסה ויודע לתת את הכי טוב שלו כשצריך אותו".

על חג האהבה (ולנטיין דיי): "אני בחור מאוד רומנטי ומאוד רגיש. להיות כאן, בברצלונה, זו מתנה גדולה שקיבלתי וזה נותן לי סיפוק אדיר. זו אותה שמחה כמו ביום שפגשתי את אשתי. אולי אני צריך להביא למועדון פרחים (צוחק)".

בתוך כך, ברצלונה וחטאפה כן הגיעו לסיכום על מחווה לחיזוק העם הסיני שסובל מהתפשטות נגיף הקורונה. לפני המשחק מחר בקאמפ נואו, יעלו שחקני הקבוצות כאשר לצדם ילדים וילדות מסין, הנמנים על חברי מועדון האוהדים של ברצלונה שילבשו חולצה עם הכיתוב: "חזקים ביחד, תומכים בסין". 

עוד באותו נושא: אנחל רודריגס, עומאר בראונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי