Sport1 Banner

העביר את השרביט: מסי בישל פעמיים לפאטי, 1:2 לברצלונה על לבאנטה

ליאו מסי מתחבק עם אנסו פאטי
ליאו מסי מתחבק עם אנסו פאטי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

הארגנטינאי להט יחד עם הכוכב הצעיר (שני שערים בשתי דקות) וביחד הובילו את הבלאוגרנה לניצחון ליגה שני בעידן סטיין, שצימק את הפער מריאל מדריד בפסגת הטבלה לשלוש נקודות.

(גודל טקסט)

שלושת משחקי הבכורה של קיקה סטיין בברצלונה היו לא טובים. לא מבחינת התוצאות ולא מבחינת היכולת. ביום חמישי האחרון, במשחקו הרביעי בתפקיד, זה היה נראה הרבה יותר טוב עם 0:5 נהדר בגביע על לגאנס, והערב (ראשון) הקטלונים השיגו 1:2 על לבאנטה במשחק שנעל את המחזור ה-22 של הליגה הספרדית.

בכך, האלופה, אשר נמצאת במקום השני, צימקה את הפער מריאל מדריד הראשונה לשלוש נקודות ונראה שהן נמצאות בדרך למאבק אליפות צמוד, זאת כשאנחנו נמצאים כחדוש לפני המשחק ביניהן. מנגד, לבאנטה רשמה הפסד ליגה רביעי ברציפות ונותרה במקום ה-13 במרחק של שש נקודות מלגאנס, אשר נמצאת מתחת לקו האדום.

בארסה שלטה כמובן מהפתיחה וכבשה פעמיים בבליץ נהדר בתוך כשתי דקות. בדקה ה-30 ליאו מסי שלח ממרכז המגרש כדור עומק מדהים, חד ושטוח שחתך את הגנת האורחת והותיר את אנסו פאטי לבד מול השוער. הכישרון בן ה-17 לא התבלבל ובסיומת נהדרת קבע 0:1.


מסי בחיבוק אוהב לאנסו פאטי (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

דקה בלבד לאחר מכן היתרון כבר הוכפל. שוב זה היה מסי, הפעם על סף הרחבה, ושוב הוא מצא את פאטי הנהדר, שעצר את הכדור ובעט ברגל שמאל לרשת של אייטור פרננדס. השחקן בן ה-17, שפתח בהרכב בכל משחקי הליגה תחת קיקה סטיין, גמל לו בענק והשלים שער רביעי העונה בליגה.

במחצית השנייה הבלאוגרנה סיפקו מספר מהלכים יפים, לצד משחק הגנה בעייתי כרגיל ולא מעט הזדמנויות אליהן הגיעה האורחת. פאטי ניסה את כוחו במספרת בדקה ה-73 אחרי הרמה של פרנקי דה יונג וכמעט השלים שלושער בצורה וירטואוזית, אך פספס את המסגרת.

השער המצמק של לבאנטה  הגיע בדקה ה-92, כאשר רובן רוצ'ינה בעט כדור ממרחק לעבר שערו של מארק אנדרה טר שטגן, שהגיב לא מספיק טוב, וספג שער שלא מתאים לו. ג'רארד פיקה ספג כרטיס צהוב חמישי לעונה ויחמיץ את משחק הליגה הבא מול בטיס.


אנסו פאטי חוגג (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

עוד באותו נושא: אנסו פאטי, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי