Sport1 Banner

גביע המלך: הפנדלים הצילו את לבאנטה מול חאאן מהליגה הרביעית, 0:5 לסביליה

נוליטו
נוליטו | סביליה, רשמי

הקבוצה הצנועה כמעט הצליחה להדהים תשעה שחקנים של האורחת אחרי 1:1 בתום 120 דקות. האנדלוסים הביסו את אסקובדו, סוסיאדד פירקה את סאוטה. גם אספניול, סלטה ויגו ואייבר עלו

(גודל טקסט)

הסיבוב השני של גביע המלך הספרדי נמשך גם היום (ראשון) עם שמונה משחקים נוספים, בסיומם הושלמה תמונת העולות לשמינית הגמר. סביליה דרסה את אסקובדו מהליגה השלישית, אספניול גברה על סאן סבסטיאן דה לוס רייס, אייבר ניצלה ממבוכה וניצחה 1:2 את קסארנו, וגם: ריאל סוסיאדד פירקה את סאוטה מהליגה הרביעית וסלטה ויגו גברה על מרידה.

אסקובדו – סביליה 5:0
אחרי שבסיבוב הקודם גברה בקושי רב על ברגנטינוס מהליגה הרביעית בספרד, הפעם האנדלוסים הביסו בקלות יתרה את אסקובדו מהליגה השלישית בספרד. זה התחיל עם גול מקודם של לוק דה יונג בדקה ה-17 ושבע דקות לסיום המחצית, נוליטו הכפיל את התוצאה. בדקה ה-57 נוליטו הוסיף בישול ללוקאס אוקאמפוס. פרנקו ואסקס (75) ואוליבר טורס (90) השלימו חגיגה אנדלוסית עם שערים מאוחרים.

חאאן – לבאנטה 1:1 (5:4)

זה לא היה היום של האורחת, שנמצאת במקום ה-11 בליגה הספרדית והובכה מול היריבה מהליגה הרביעית. הצרות של הקבוצה התחילו בדקה ה-22, כאשר השוער אוייר נפצע והוחלף על ידי אייטור פרננדס. בדקה ה-32 היא דווקא עלתה ליתרון משער של סרחיו לאון הוותיק, אבל נאלצה לשחק בחיסרון מספרי החל מהדקה ה-44, כשניקולה ווקצ'ביץ' הורחק בצהוב שני.
 
מהנקודה הזו המשחק התאזן מעט, ובדקה ה-82 נשרק פנדל לטובתה של חאאן. מיגל מרטין פרננדס ניגש לבעוט ונהדף, אך מהריבאונד דחק פנימה וקבע 1:1 דרמטי ששלח את ההתמודדות להארכה. חשבתם שכאן נגמרה הדרמה? ממש לא, כי לבאנטה נותרה בתשעה שחקנים בדקה ה-113, כשאריק קבאקו הורחק אף הוא. חאאן לחצה במטרה להשיג הכרעה לפני ששתי הקבוצות הולכות לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים, אך לא הצליחה לעשות זאת וניגשנו לפנדלים. הקבוצה מהליגה הרביעית בעטה ראשונה וכבשה את כל ארבעת הבעיטות הראשונות שלה, בדיוק כמו לבאנטה, אך לצערה החמיצה את הבעיטה החמישית בעוד קוקה אנדוחאר דייק. בכך, המגן הימני העלה את קבוצתו לשמינית הגמר ומנע סנסציה ענקית, אך לבאנטה צריכה לעשות חשבון נפש רציני על המשחק הזה, ממנו יצאה במזל.




סאן סבסטיאן רייס – אספניול 2:0
נועלת הטבלה בלה ליגה לא התקשתה יותר מדי מול הקבוצה מהליגה השלישית. דייגו קאליירי העלה את הקבוצה מברצלונה ליתרון בדקה ה-45 וחמש דקות לסיום הרכש החדש ראול דה תומאס קבע את תוצאת המשחק עם שער בכורה בקבוצה.


קסארנו – אייבר 2:1
אייבר כמעט הודחה בבושת פנים כבר בסיבוב השני על ידי קסארנו, אך הבטיחה את העלייה לשלב הבא רק בדקה ה-90. הקבוצה מהליגה השלישית הפתיעה את אייבר עם שער סנסציוני של מרקוס טורס, פדרו לאון איזן בדקה ה-79 וכששתי הקבוצות היו בדרך להארכה, המגן השמאלי אלברטו דלגאדו כבש שער עצמי אומלל, שסיים את חלומות הגביע של הקבוצה הצנועה.

סאוטה – ריאל סוסיאדד 4:0
הקבוצה מהמקום החמישי לא התקשתה מול המארחת מהליגה הרביעית, על אף שכבשה את שעריה במחצית השנייה. לוקה סנגאלי עשה זאת ראשון בדקה ה-55, עדנאן ינוזאי הכפיל שתי דקות לאחר מכן, סנגאלי השלים צמד בדקה ה-61 ובדקה ה-67 היה זה אנדר ברנצ'י מוגורוסה בן ה-18 שקבע את תוצאת המשחק.

 

 
מרידה – סלטה ויגו 4:1
הקבוצה מהליגה השלישית לא הצליחה להפתיע את האורחת מהמקום ה-17 בליגה הבכירה. סנטי מינה העלה את סלטה ליתרון בדקה ה-22, פיונה סיסטו הכפיל בדקה ה-30. גונסאלו פולי צימק בדקה ה-31 ל-2:1 בפנדל, אך בראיס מנדס כבש בפנדל משלו בדקה ה-48. מינה השלים צמד בדקה ה-59 וקבע את תוצאת המשחק.
 

תוצאה נוספת
אוניואיסטאס סלאמנקה – לה קורוניה 1:1 (7:8)
באראקלדו – ראיו וייקאנו 2:0

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי