Sport1 Banner

לופטגי: "דאבור? יש תחרות על ההרכב, כולם צריכים להיות מוכנים"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Quality Sport Images / Contributor

לקראת המשחק נגד אתלטיק בילבאו מאמן סביליה דיבר על החלוץ הישראלי: "במוקדם ובמאוחר כולם יקבלו הזדמנות". נוליטו הפצוע בספק

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

סביליה תסיים מחר (שישי) את פגרת חג המולד עם לוח משחקים צפוף שיכלול שני משחקים בתוך פחות מ-48 שעות. בשישי היא תארח ברמון סאנצ'ס פיחואן את אתלטיק ביבלאו וביום ראשון בשעה 13:00 תפגוש את אסקובדו מהליגה הרביעית בספרד במסגרת הסיבוב השלישי של גביע המלך.

לזכות סביליה עומד סגל כמעט מלא פרט לנוליטו הפצוע, אך בשל עומס המשחקים והיריבה הנחותה מהגביע, המאמן ז'ולן לופטגי צפוי לערוך רוטציות רבות. מאונס דאבור ששיחק רק פעמיים בליגה הספרדית ורשם דקות ליגה רבות יותר משני שחקני שדה בלבד (סרג'י גומס ורוני לופס) יקווה אולי הפעם לפתוח לראשונה בהרכב. אבל הישראלי לא צפוי לפתוח בהרכב בליגה וייתכן שיקבל את המקום בהרכב ביום ראשון.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול הבאסקים ז'ולן לופטגי דיבר על דאבור ולופס: "כולם התאמנו היטב והם צריכים להיות מוכנים, עלינו לקבל החלטות. אין לנו הרבה פצועים ויש תחרות פנימית. במוקדם ובמאוחר כולם יקבלו הזדמנות, גם הם יצטרכו להיות מוכנים".

עדיין לא ברור אם מואנס דאבור ימשיך בסביליה גם בתום חלון העברות של ינואר, כאשר לאחרונה הוזכרו שמן של בורדו של פאולו סוזה וקבוצתו הקודמת של החלוץ נבחרת ישראל, רד בול זלצבורג שמכרה את מלך שעריה ארלינג הולאנד כמומעדות להחתים את החלוץ. החודש הנוכחי יהיה קריטי עבור דאבור שיקווה להוכיח שהוא ראוי להיאבק על מקומו בקבוצה הספרדית ולנסות אולי בפעם האחרונה, להשתלב בהרכב הראשון של האנדלוסים.

עוד באותו נושא: ז'ולן לופטגי, מואנס דאבור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי