Sport1 Banner

פתוחים להצעות: השחקנים בספרד שמסיימים חוזה בתום העונה

סאנטי קאסורלה
סאנטי קאסורלה | Fotopress/Getty Images

סאנטי קאסורלה שחזר לסגל נבחרת ספרד, אבר באנגה "המנוע" של סביליה והשוער הוותיק ביותר בליגה הם רק חלק מהשמות שיכולים לנהל מו"מ בינואר עם כל קבוצה שירצו. וגם: השחקן שעזיבתו עשויה להשפיע על דאבור

(גודל טקסט)

שנת 2020 הגיעה, חלון ההעברות נפתח ובספרד עוקבים מקרוב אחרי לא מעט שחקנים בכירים בליגה שמסיימים את חוזיהם בקיץ. המצב ברור: כעת הם יכולים לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שרוצה בהם. אבר באנגה, קשרה של סביליה וכן החלוץ נוליטו, יחד עם סאנטי קאסורלה קפטן ויאריאל, הם השחקנים הבולטים שברשימה.

באנגה בן ה-31 הצליח לממש את הפונטציאל שלו רק בשורות הקבוצה באנדלוסיה, אחרי תקופה בינונית בוולנסיה ועונה חלשה במדי אינטר. הקשר היה מבוקש כבר בקיץ, בין היתר על ידי ארסנל, וטרם סיכם על הארכת חוזהו בקבוצה כשכל הזמן מרחפת האפשרות שישוב הביתה לארגנטינה. "עם באנגה יש לי קשר שהוא הרבה מעבר ליחסי עבודה, כדורגלן ומנהל מקצועי", הכריז מונצ'י לאחרונה בנוגע לארגנטינאי, מה שרמז אולי שבסופו של דבר הצדדים יגיעו לסיכום.

לגבי נוליטו יש סימני שאלה רבים. החלוץ הספרדי רשם בעונה שעברה רק ארבע הופעות ליגה בשל פציעות. העונה זכה לקרדיט מהמאמן ז'ולן לופטגי ותרם שני שערי ליגה. החלוץ חגג 33 בחודש אוקטובר וקשה לראותו ממשיך במועדון. מעניין האם תהיה לכך השפעה על מואנס דאבור שאמנם לא משחק בכנף כמוהו, אך מדובר בעוד שחקן התקפה שפוגע לו בדקות המשחק.

קאסורלה שהתאושש מהפציעות הקשות במדי ארסנל וכבר שנה וחצי שהוא אחד השחקנים הטובים ביותר בשורות הצוללת הצהובה, הצליח לחזור לסגל נבחרת ספרד על אף גילו המופלג (35). בקיץ הוא האריך את חוזהו במועדון בעונה נוספת. נראה שהוא לא ירצה לשחק בקבוצה אחרת אך כרגע עדיין חוזהו לא חודש והוא אחד המשתכרים הבכירים במועדון.

עוד שחקנים שעתידם לוט בערפל – החלוץ הוותיק רוברטו סולדאדו, שחקן הרכב קבוע בגראנדה אליה הצטרף בקיץ. הבלם הארגנטינאי של ולנסיה, אזקייל גאראי שמסיים את חוזהו במועדון וכך גם השוער הוותיק דייגו לופס (38) שמשחק כבר ארבע עונות באספניול, וחברו לקבוצה הקשר אסטבן גראנרו.


נוליטו. ימשיך בסביליה? (Aitor Alcalde/Getty Images)

עוד באותו נושא: אבר באנגה, נוליטו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי