Sport1 Banner

"ואלוורדה משפיל את בוסקטס", פיקה דרש כבוד מהתקשורת

סרחיו בוסקטס, פרנקי דה יונג
סרחיו בוסקטס, פרנקי דה יונג | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

ברצלונה גברה על לגאנס ושמרה על הפסגה אך האלופה סוערת. "שורדים אחרי משחק עלוב", נכתב ב"ספורט". שחקן עבר תקף על יחסו לקשר: "אם היו מתנהגים אליי ככה הייתי עוזב". המאמן סיכם: "צריכים לשמוח"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
ברצלונה אמנם הצליחה להפוך פיגור נגד לגאנס ולנצח 1:2 כך שהיא תשמור גם השבוע על הפסגה בספרד אלא שאלופת ספרד שיחקה קטסטרופה נגד האחרונה בטבלה והתקשורת זועמת. זו בטח לא הדרך בה רצתה להגיע בארסה לצמד המשחקים הקשים והחשובים נגד בורוסיה דורטמונד בליגת האלופות ונגד אתלטיקו מדריד בונדה מטרופוליטנו ביום ראשון. נתון שמעיד על הבעיות של בארסה שתמיד התאפיינה במשחק התקפה מצוין – שישה משבעת שעריה האחרונים הגיעו במצבים נייחים. היחיד שזכה למחמאות היה הקשר ארתורו וידאל ששילובו התברר כחילוף מנצח: "יותר קינג-ארתורו מאיי פעם", נכתב על הקשר שכבש כבר ארבעה שערים העונה.

"בארסה שורדת בבוטארקה. הבלאוגרנה הצליחו לנצח אך הציגו משחק עלוב מול יריבה נחותה בהרבה על הנייר", נכתב ב"ספורט". ואלוורדה שינה הרכב אך שום דבר לא השתנה. בארסה שיחקה בקצב של חימום".  "בארסה ניצחה בקושי במשחק בו מעולם לא הרגישה בנוח", נכתב ב"אל מונדו". בארסה הייתה לא ברורה, ללא אגרסיביות ועם המון ליקויים. זה היה עוד משחק חוץ מזעזע של בארסה וזה לא יכול להיות גרוע או מאכזב יותר"



שחקן העבר לואיס סוארס מירמונטס מתח ביקורת על המאמן ארנסטו ואלוורדה לאור יחסו לסרחיו בוסקטס: "הדבר הכי גרוע מהמשחק היום הוא שאנחנו מפסידים אותו (בוסקטס). הביצועים שלו ושל שאר הקבוצה הולכים ופוחתים. הוא שחקן אדיר ולוקח ללב מה שקורה. הוא עצוב. אם זה היה קורה בזמני והיו מתנהגים אליי ככה הייתי מציע שאעזוב. אי אפשר להתייחס אליו ככה אחרי עשור ברמה הגבוהה ביותר". בוסקטס, כאמור, ספג את הצהוב החמישי וייעדר מהמשחק נגד אתלטיקו.




ארנסטו ואלוורדה אמר: "זה היה ניצחון חשוב מאוד. היה משחק רע, היה קשה לשחק גם בגלל הרוח, זה הפריע לנו. הם היו טובים בהגנה. היינו צריכים לנצח היום בכל מחיר. מגיע לנו לשמוח. לפעמים אתה יכול לנצח בצורה מבריקה ולעתים לו. אנחנו מגיעים במצב טוב לליגת האלופות. יש לנו שחקנים נהדרים שיכולים לנצח גם ב-4:2:3:1, מסי או גריזמן יכולים לשחק בקישור". על הסיבות מגוע בוסקטס הוחלף: "היה לו צהוב, והייתי חייב קשר שיוכל לבצע עבירות".
ג'רארד פיקה שעמד גם הוא בעין הסערה לאור עיסוקיו הרבים בטניס התייחס לעניין: "מדובר בנסיעה של 40 דקות, כמו לנסוע ברכב לטרגונה. אני חושב שאנחנו נותנים ביטוי מוגזם למה שאני מייצג, אני לא רוצה להפוך לחלק מהקרקס הזה ואני מבקש שתכבדו אותח. אם אני מתראיין במקום אחד אז אחרים מבקרים אותי. אני בטח לא עייף. מה שאני עושה בחיי הפרטיים זה ענייני. החובה שלי היא לשחק טוב על כר הדשא ולעשות כמיטב יכולתי. היחסים שלי עם המאמן נפלאים, דיברתי איתו, זו הייתה שיחה ידידותית, שאלתי אותו איך נעבור את השבוע הזה בצורה מוצלחת".


על היכולת של ברצלונה: "זה ניצחון חשוב מאוד עבור הקבוצה, הצלחנו להתגבר על משחק מסובך, אין תירוצים. כרגע הניצחונות חשובים יותר מהיכולת. קשה לנצח מחוץ לבית, זה נורמלי ואנחנו לא היחידיפ. אנחנו שמחים להיות במקום הראשון בטבלה גם בליגה וגם בליגת האלופות".



ג'רארד פיקה. דורש כבוד (Denis Doyle/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי