Sport1 Banner

חזית נוספת? ברצלונה וריאל מדריד מעוניינות בפביאן רואיס

פביאן רואיס
פביאן רואיס | Francesco Pecoraro/Getty Images

שתי הענקיות של ספרד מחפשות חיזוק לקישור לקראת ינואר, כשמחירו של קשר נאפולי עשוי להגיע ל-100 מיליון יורו. עם זאת, הקבוצה מדרום איטליה מסרבת בשלב זה למכור את השחקן ואף מתכוונת להציע לו הארכת חוזה

(גודל טקסט)

שתי הקבוצות הבכירות בספרד, ברצלונה וריאל מדריד, מחפשות חיזוק לקישור ונראה כי שחקנה של נאפולי פביאן רואיס מעורר עניין אצל שתי הענקיות. קשר נבחרת ספרד, שעבר לקבוצה מדרום איטליה בקיץ 2018 תמורת 30 מיליון יורו מריאל בטיס, עשוי למצוא את עצמו שוב בספרד כבר בחודש ינואר – כך מדווחים בתקשורת הספרדית. רואיס הבקיע שמונה שערים ב-48 הופעות והפך לאחד השחקנים הבולטים בסרייה א'.

אלופת ספרד מתכננת לבצע מספר שינויים בקישור, כשאיוון רקיטיץ' צפוי לעזוב תמורת הצעה נכונה. ברצלונה רצתה את השחקן בן ה-23 כבר בשנת 2017, ואף הציעו שתי מיליון יורו לבטיס, שסירבה למעבר. גם במדריד מחפשים לרענן את מרכז השדה, כשלוקה מודריץ' מסיים חוזה בקיץ. אופציית הרכישה של רואיס קוסמת מאוד לשני המועדונים כי הוא שחקן מגוון שיכול לשחק בממספר עמדות.

עם זאת, בנאפולי לא מעוניינים למכור את הקשר ואף מתכוונים להציע לו חוזה חדש עם סעיף שחרור שעשוי להגיע ל-100 מיליון יורו. מערכת היחסים של נשיא המועדון אורליו דה לורנטיס עם הבלאנקוס לא נמצאת במיטבה, לאחר שריאל מדריד סירבה להעביר בהשאלה את חאמס רודריגס לנאפולי בקיץ האחרון. נתון שעשוי לעבוד לטובת ברצלונה אם בכל זאת השחקן יעמוד למכירה.

פביאן רואיס. יחגוג שוב בליגה הספרדית? (Alessandro Sabattini/Getty Images)
פביאן רואיס. יחגוג שוב בליגה הספרדית? (Alessandro Sabattini/Getty Images)

עוד באותו נושא: פביאן רואיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי