Sport1 Banner

דיווח: ברצלונה תציע לאנסו פאטי חוזה חדש לטווח ארוך

אנסו פאטי
אנסו פאטי | Alex Caparros/Getty Images

"מונדו דפורטיבו" טוען שהקטלונים מעוניינים להבטיח את עתידו של ילד הפלא במועדון באמצעות הסכם חדש, שיכלול סעיף שחרור של 100 מיליון יורו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
ילד הפלא אנסו פאטי עומד לקבל את התגמול שהוא ראוי לו על פתיחת עונה מבריקה בברצלונה: לפי 'מונדו דפורטיבו', המועדון הקטלוני עומד להציע לשחקן בן ה-16 חוזה חדש לטווח ארוך, שיעלה את סעיף השחרור שלו ל-100 מיליון יורו ויבטיח את עתידו במדי הבלאוגרנה לפחות בעתיד הנראה לעין.


פאטי לקח את הצ'אנס שקיבל בקבוצה הבוגרת לאור הפציעות של ליאו מסי, עוסמאן דמבלה ולואיס סוארס בתחילת העונה והדהים את האוהדים, עם שער נגד אוסאסונה שהפך אותו לכובש הצעיר ביותר בתולדות ברצלונה, כאשר שבוע לאחר מכן הוא כיכב עם גול ובישול נגד ולנסיה בהופעה הראשונה שלו בהרכב.


היכולת המרשימה הבטיחה לקיצוני השמאלי את המקום בסגל הקבוצה הבוגרת וגם בנבחרת ספרד עד גיל 21, שכן למרות שנולד בגינאה-ביסאו, פאטי קיבל בחודש שעבר אזרחות ספרדית וביום שישי האחרון זומן על ידי לואיס דה לה פואנטה לנבחרת הלאומית הצעירה.


הדהים את ברצלונה בגיל 16. אנסו פאטי (Aitor Alcalde/Getty Images)
הדהים את ברצלונה בגיל 16. אנסו פאטי (Aitor Alcalde/Getty Images)


גם ליונל מסי סיפר בחודש שעבר על התרשמותו מילד הפלא ואמר: "הוא הרשים אותי מהיום הראשון שראיתי אותו מתאמן, תפס את תשומת הלב שלי מיד. הוא מאוד איכותי. יש לו את מה שנדרש כדי להיות שחקן חשוב במועדון".



עוד באותו נושא: אנסו פאטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי