Sport1 Banner

בספרד תוהים לגבי עתידו של פאטי, דמבלה ישחק נגד גראנדה?

אנסו פאטי
אנסו פאטי | Alex Caparros/Getty Images

הספרדי ניצל את מכת הפציעות של ברצלונה ועשה היסטוריה אך כעת במועדון יצטרכו להחליט: האם יתאמן עם הקבוצה הראשונה וישותף במדי בארסה ב'? הצרפתי ערך אימון מלא וגם: הטריו ההתקפי מוכן לפרמיירה, גריזמן יסתגל?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
לאחר התיקו המאופס במחזור הפתיחה בשלב הבתים בליגת האלופות (0:0), ברצלונה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק נגד גראנדה בשבת, בתקווה לרשום ניצחון חוץ ראשון. הבשורה הצפויה היא חזרתו של ליאו מסי להרכב בפעם הראשונה העונה. מעבר לכך, בברצלונה מדברים על זמן רוטציות, כאשר איבן ראקיטיץ' עשוי להחליף את סרחיו בוסקטס שהוחלף במשחק ביום שלישי לאחר שהפגין יכולת חלשה.


הקבוצה ממשיכה להתמודד עם מכת הפציעות. ג'ורדי אלבה, שנפצע במשחק בגרמניה – הוא השחקן השביעי שנפצע העונה (בחמישה משחקים בלבד) – הכמות הגדולה ביותר מאז 2014/15. עוד לפניו הספיקו להיפצע ליאו מסי, עוסמאן דמבלה, סמואל אומטיטי, לואיס סוארס, נטו וג'וניור פירפו. ואם כבר דיברנו על הברזילאי, זו תהיה ההזדמנות שלו. "השעה של פירפו", נכתב ב"מונדו דפורטיבו" על המגן השמאלי שהגיע מבטיס כגיבוי לספרדי ושותף העונה בשמונה דקות בלבד. הוא יפתח בהרכב בשבת ועשוי לשחק בכל חמשת המשחקים הבאים כשבין היתר גם נגד אינטר בליגת האלופות ונגד סביליה, משחקים לא פשוטים בכלל. דמבלה, אגב, התאמן עם הקבוצה הראשונה ועשוי להיכלל בסגל.


במשחק נגד גראנדה צפויה ברצלונה להציג לראשונה העונה את הטריו ההתקפי לואיס סוארס-ליאו מסי-אנטואן גריזמן ביחד, ובתקשורת המקומית תוהים האם הצרפתי הוא לא המפסיד הגדול מכך. עד עתה גריזמן נהנה מחופש יחסי כשמסי לא שיחק וכעת הוא אמור לשחק בצד שמאל אליו עשוי להסתגל. גריזמן בינתיים תרם שני שערים ושני בישולים אך שיתוף הפעולה עם חבריו לקבוצה חשוב מאוד.




בינתיים, סוגייה שמעסיקה את אנשי המועדון היא עתידו של אנסו פאטי. לאחר שעשה היסטוריה כשחקן הצעיר ביותר של ברצלונה שמשחק בליגת האלופות, בספרד שואלים בקול רם: מה עכשיו? נכתב שהמועדון צריך לקבל החלטה לגביו ויהיה זה תפקידו של המאמן ארנסטו ואלוורדה, שצפוי להתייעץ עם גורמים במועדון, בין היתר קבוצות המילואים וגם השחקן עצמו וסביבתו. "ואלוורדה צריך לקחת את ההימור הנגון עם כישרון יוצא דופן כזה", נכתב. האופצייה הראשונה שקוסמת יותר לאוהדים היא שימשיך בקבוצה הראשונה אם כי ברור שלמרות כושרו – דקות המשחק שלו יילכו ויטצמצמו עם חזרתם של שחקני ההתקפה הבכירים.


אופצייה נוספת היא שפאטי ימשיך להתאמן עם הקבוצה הבוגרת באופן קבוע ובאימון המסכם בסוף השבוע יהיה בקבוצת המילואים של חאבי גארסיה במטרה שישחק בשירותיה. החיסרון הוא שעם אימון בודד בשבוע יהיה לו אולי קשה להשתלב בדינמיקה של ברצלונה ב', אם כי המועדון נוהג בדרך הזו עם שחקנים כמו ריקי פוץ'. האפשרות האחרונה, הזהירה ביותר והפחות ריאלית, היא שפאטי ייתאמן תחת ויקטור ואלדס, מאמן הקבוצה הצעירה Juvenil A, וכך ייקבל דקות משחק משמעותיות שבוע אחר שבוע ויישחק תחת פחות לחץ, כאשר בקבוצה הבוגרת יעקבו אחריו כמובן. עד עכשיו השחקן הוכיח שהוא מסוגל להתמודד עם הלחץ, אך הציפיות רק עולות. 



עוד באותו נושא: אנטואן גריזמן, אנסו פאטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי