Sport1 Banner

ברצלונה הביסה 2:5 את ולנסיה, סוארס חזר עם צמד, פאטי כיכב

לואיס סוארס, אנטואן גריזמן, ג'ורדי אלבה
לואיס סוארס, אנטואן גריזמן, ג'ורדי אלבה | Alex Caparros/Getty Images

הקטלונים לא הציגו רחמים מול העטלפים. הילד הצעיר כבש (3) ובישל לדה יונג (7), ואילו החלוץ מאורוגוואי שם מאחוריו את הפציעה עם צמד גדול (61, 82). פיקה (52) הוסיף. קודם לכן: הפסד בכורה לאתלטיקו מדריד

(גודל טקסט)
לאחר הניצחונות של ריאל מדריד ו-ויאריאל במחזור הרביעי בליגה הספרדית, אתלטיקו מדריד כשלה במשימתה לשמור על מאזנה המושלם בליגה והפסידה 2:0 לריאל סוסיאדד. לאחר מכן התחיל המופע של ברצלונה, שהביסה 2:5 את ולנסיה בקאמפ נואו, כאשר אנסו פאטי הצעיר כיכב עם שער ובישול, ובהמשך לואיס סוארס חזר בגדול מהפציעה והבקיע צמד גדול.


ברצלונה – ולנסיה 2:5
נראה היה שהשבוע המטלטל שעבר על העטלפים השפיע בגדול, משום שבקאמפ נואו הם נראו רע מאוד. ארנסטו ואלוורדה העניק לאנסו פאטי בן ה-16 את המקום בהרכב הפותח, לצידו של אנטואן גריזמן, והילד גמל מהר מאוד למאמנו כשבדקה השלישית כבש את שערו השני במדי הבלאוגרנה. 0:1 לברצלונה.


פרנקי דה יונג היה זה שבישל לספרדי-גינאי, ובדקה השביעית התהפכו התפקידים, כאשר פאטי ביצע מהלך אישי מבריק ומצא את ההולנדי שלא התבלבל וכבש את שער הבכורה שלו. 0:2 לברצלונה. קווין גמיירו הספיק לצמק בדקה ה-29 ולקבוע את תוצאת המחצית, 1:2 לברצלונה.


אנסו פאטי. מופע מבריק של הכוכב הצעיר (Alex Caparros/Getty Images)
אנסו פאטי. מופע מבריק של הכוכב הצעיר (Alex Caparros/Getty Images)


המחצית השנייה הייתה המשך ישיר של החגיגה הקטלונית, כאשר בדקה ה-52 ג'רארד פיקה הסתער על בעיטה של גריזמן וגלגל את ה-1:3 של ברצלונה. בדקה ה-60 פאטי פינה את מקומו ללואיס סוארס, שחזר מהפציעה שהשביתה אותו מהמחזור הראשון.


פחות מדקה על כר הדשא, והאורוגוואי כבש שער מדהים, כאשר בעט מהמקום ממרחק רב ומצא את הפינה של יאספר סילסן. 1:4 לברצלונה. בדקה ה-82 הכוכב השלים צמד בהתמודדות וקבע 1:5 מוחץ לברצלונה. מקסי גומס צימק ל-5:2 לקראת השריקה וקבע את תוצאת המשחק. 2:5 לברצלונה בסיום.


לואיס סוארס. חזר מפציעה והשלים צמד מבריק (Alex Caparros/Getty Images)
לואיס סוארס. חזר מפציעה והשלים צמד מבריק (Alex Caparros/Getty Images)


ריאל סוסיאדד – אתלטיקו מדריד 0:2
אתלטיקו מדריד שצעדה בראש הטבלה עם תשע נקודות בתום שלושת המחזורים הראשונים, נותרה אומנם בפסגה, אך נוצחה הערב (שבת) 2:0 במשחק החוץ אצל ריאל סוסיאדד. הבאסקים שכבשו שני שערים בלבד בשלושת מחזורי הפתיחה, הכפילו את מאזן הכיבושים שלהם ודווקא מול המוליכה הגאה.


הקבוצה המרשימה של דייגו סימאונה נבלמה דווקא מול הקבוצה הצנועה שהשיגה ניצחון ראשון העונה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, עלתה סוסיאדד ליתרון 0:1 בדקה ה-58. מרטין אודגור השתלט על כדור סמוך לרחבה, התקדם ובעט מדויק לפינה הרחוקה של אובלק.


בדקה ה-61, כבשה ריאל סוסיאדד את שערה השני במשחק וקבעה 0:2: אודגור הגביה כדור חופשי לרחבה, איסק נגח, אובלק הדף לא טוב למרכז הרחבה, ונאצ'ו מונריאל עט על המציאה ובעט כדור שפגע בשוער הסלובני, ונכנס פנימה 



עוד באותו נושא: דייגו סימאונה, מרטין אודגור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי