Sport1 Banner

ממסי ועד ראש ממשלת ספרד: הרשת תומכת בלואיס אנריקה

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | Gettyimages

המאמן שהודיע על מות ביתו ממחלת הסרטן, קיבל אינספור הודעות ניחומים מכל עבר. הפרעוש כתב: "אנחנו איתך, עם כל הכוח שבעולם". גם בריאל מדריד וברומא הביעו צער

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
אתמול (חמישי) הימם לואיס אנריקה את עולם הכדורגל, כשדיווח על מותה של בתו חנה בת ה-9 ממחלת הסרטן. האירוע המצער עורר תגובות נרחבות מכל רחבי אירופה, מאנשי הכדורגל רבים ואף פוליטיקאים ששולחים לו את תנחומם ותמיכתם.


ראש ממשלת ספרד פדרו סאנצ'ס היה בין אלו שהוקירו אותה בציוץ בטוויטר: "אין מילים שיכולות לתאר את הכאב הזה. ליבי עם לואיס אנריקה ומשפחתו אחרי האובדן של חנה הקטנה שלו".


ברצלונה, בה שיחק מעל 300 משחקים, וכמאמן הוביל אותה לזכייה בשתי אליפויות, שלושה גביעי מלך וזכייה בליגת האלופות, חיזקה גם היא את מאמנה לשעבר: "אנחנו מוסרים את כל התנחומים והאהדה שלנו ללואיס אנריקה ומשפחתו בשעה קשה זו. תנוחי על משכבך בשלום חנה". הקבוצה אף ערכה דקת דומייה לפני האימון.







מאמן נבחרת ספרד לשעבר, שעזב את התפקיד ביוני האחרון עקב סיבות אישיות המתבררות כעת עם המוות המצער, זכה לתמיכה מההתאחדות המקומית: "אנחנו מבכים את האובדן העצוב של חנה הקטנה, ורוצים למסור את תנחומינו למשפחה ולחברים. אנחנו מצטרפים לכאב שלכם."


ליאו מסי מסר גם הוא את תנחומיו: "אנחנו איתך, עם כל הכוח שבעולם", כשגם במדריד לא נותרו אדישים למקרה המצער: "אנחנו מצטרפים לכאב, ורוצים להעביר תנחומים למשפחה בימים קשים אלו", כך נמסר מריאל בה שיחק לואיס אנריקה בעבר.




בעונת 2011 אימן אנריקה את רומא ועזב אותה לאחר עונה אחת בלבד, למרות זאת גם בבירת איטליה לא שכחו לשלוח חיזוקים לספרדי: "אנו שבורי לב לשמוע את החדשות. המחשבות של כולם ברומא עם לואיס אנריקה ומשפחתו בתקופה עצובה וקשה זו".
 
עוד באותו נושא: לואיס אנריקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי