Sport1 Banner

חאמס או בייל יישארו בריאל? פוגבה עדיין על הכוונת

חאמס רודריגס, גארת' בייל
חאמס רודריגס, גארת' בייל | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images

בספרד תוהים איך תשפיע הפציעה של אסנסיו על הסגל של זידאן לעונה הקרובה. הקהל רוצה את הקולומביאני אך סולד מהוולשי, ולפי ההערכות "הבלון הסיני התפוצץ". הבלאנקוס מצפים למצוא פתרון ברגע האחרון לגבי הצרפתי

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
יממה לאחר החדשות הרעות שבישרו על כך שמרקו אסנסיו סובל מקרע ברצועה הצולבת, וריאל מדריד עדיין בהלם, כפי שנכתב בספרד. חבריו לקבוצה איחלו לו החלמה מהירה ברשתות החבריות, בזה אחר זה, מהקפטן סרחיו ראמוס דרך מרסלו ואחרים, וגם איקר קסיאס כתב לו: "לפעמים החיים לא מכינים אותך למה שקורה, אבל אתה חזק ועוד נהנה ממך בהרבה ערבי כדורגל". אפילו כריסטיאנו רונאלדו התייחס לכך בסטורי. בספרד התעסקו בשאלה כיצד ריאל מדריד תתמודד עם פציעתו. ב"אס" נכתב שמעמדם של רודריגו וקובו ישתנה ואחד מהם ישחק עם הקבוצה הבוגרת ("הפיתרון נמצא בבית", נכתב בשער העיתון), בעוד ב"מארקה" הגדירו אפשרויות נוספות.


שני שחקנים גדולים שהם כבר חלק מהסגל של הבלאנקוס אך נמצאים בדרך החוצה הם חאמס רודריגס וגארת' בייל. הראשון סיפק מספרים גם בעונתו האחרונה במועדון כשחקן ספסל, ו-54% מהנשאלים בסקר האוהדים ענו שלא צריך למכור אותו. מנגד, הוולשי שיחסיו עם המאמן רעועים, לא זוכה לאמון האוהדים על אף המשחק המצוין נגד ארסנל. 64% מהנשאלים בסקר השיבו שהוא לא צריך להישאר בקבוצה (160 אלף מצביעים). עוד אפשרויות הן והצבתו של ויניסיוס ג'וניור כשחקן הרכב קבוע בכנף ימין, ברהים דיאס כאלטרנטיבה או אולי חיזוק מעמדו של איסקו.


בחזרה לבייל, לאחרונה פורסם בתקשורת על מעבר אפשרי לסין, אלא שלפי הדיווח ב"אס" שם חשפו לטענתם את "כל האמת" – הסיכוי שזה יקרה נמוך מאוד. "הבועה הסינית הולכת להתפוצץ", נכתב בדיווח, מהסיבה הפשוטה שההצעה הכלכלית לא מפתה בכלל. ג'יאנגסו סיינטי הציעה לשחקן חוזה לשנתיים בלבד, בתמורה לשכר של 17 מיליון יורו, כשהקבוצה יכולה לשלם לריאל רק 22 מיליון יורו.




כאמור, נראה שהבלאנקוס לא יצרפו שחקן התקפה נוסף, אבל מי שעדיין נמצא על הכוונת הוא פול פוגבה, כך לפי "מארקה". לקבוצה יש שבועיים בלבד להגיע לסיכום עם מנצ'סטר יונייטד בשל העובדה שחלון ההעברות באנגליה נסגר ב-8 באוגוסט. בדיווח נכתב שריאל מדריד מבשלת את העסקה על אש קטנה ובמועדון לא שכחו שהצרפתי הוא השחקן שאותו רצה זידאן יותר מכל בפרויקט המתחדש שלו – אפילו יותר מאדן הזאר. אם מנצ'סטר יונייטד תחתים את מילינקוביץ'-סאביץ' זה עשוי לסלול את דרכו של פוגבה לברנבאו, כשהוא בינתיים מתנהג למופת אך סוכנו מינו ראיולה ממשיך להעפיל לחץ. בספרד בטוחים שהמילה האחרונה לא נאמרה: "פלורנטינו פרס מומחה למציאת פיתרון ברגע האחרון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי