Sport1 Banner

אחרי 6 הפסדים רצופים, אספניול ניצחה. 2:2 בין לבאנטה לג'ירונה

בורחה איגלסיאס
בורחה איגלסיאס | האתר הרשמי

המחזור ה-18 בליגה הספרדית יצא לדרך עם תיקו דרמטי משער מאוחר של קוקה אנדוחאר (86). בורחה איגלסיאס כבש את ה-9 שלו העונה כעבור 9 דקות הוציא את הקבוצה מברצלונה ממשבר עמוק עם 0:1 על לגאנס

(גודל טקסט)
אחרי פגרה קצרה, הליגה הספרדית שבה לפעילות והמחזור ה-18 יצא הערב (שישי) לדרך עם שני מפגשים. במשחק המוקדם, לבאנטה חילצה 2:2 דרמטי בבית נגד ג'ירונה משער בדקה ה-86. מאוחר יותר גברה אספניול 0:1 על לגאנס וקטעה רצף של שישה הפסדים רצופים.


אספניול – לגאנס 0:1

כבר בדקה ה-9 אספניול עלתה ל-0:1 עם שערו התשיעי העונה של של בורחה איגלסיאס. דויד לופס כמעט כבש שער אדיר מ-40 מטרים, אך הכדור שלו פגע במשקוף והחלוץ הגיע ראשון לכדור החוזר וקבע את תוצאת המשחק בנגיחה מול רשת חשופה. ג'רארד גומבאו הותיר את האורחת בעשרה שחקנים (90). הקבוצה מברצלונה שמה סוף למשבר העמוק שפקד אותה וניצחה לראשונה אחרי שישה הפסדי ליגה רצופים. מנגד, המפסידה רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון והיא שקועה עמוק בתחתית הבוערת.


לבאנטה – ג'ירונה 2:2

כריסטיאן פורטו העלה את ג'ירונה ל-0:1 בדקה ה-31, חוסה לואיס מוראלס איזן עבור לבאנטה (58), אך סרחיו פוסטיגו הורחקה (69) ואלייש גארסיה ניצל זאת על מנת לקבוע 1:2 כעבור שלוש דקות. נגמר? לא אם זה תלוי בקוקה אנדוחאר, שהבקיע בדקה ה-86 וקבע חלוקת נקודות דרמטית.


למרות שהיא כבר עם חמישה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, ג'ירונה טיפסה זמנית למקום השמיני בטבלה על חשבון ולנסיה וכבר ביום רביעי הקרוב היא תארח בביתה את אתלטיקו מדריד במפגש הראשון מבין שניים בגביע המלך. מנגד, לבאנטה אמנם השיגה נקודה יקרה מפז, אך רשמה משחק ליגה רביעי רצוף ללא ניצחון ונותרה במרכז הטבלה. בחמישי היא תארח את ברצלונה במפעל השני בחשיבותו.

 

FINAL | #LevanteUD 2-2 @GironaFC#LevanteGirona#LUDLivepic.twitter.com/cvSGBLkYMn

— Levante UD (@LevanteUD) January 4, 2019
עוד באותו נושא: ג'ירונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי