Sport1 Banner

עיתונאים מאשימים: אומטיטי זרק עלינו פחית בירה וסירב להתנצל

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | Gettyimages

במהלך חגיגות הדאבל של ברצלונה בעיר, עיתונאים מקומיים האשימו את הבלם הצרפתי בהתנהגות אלימה, שנבעה ככל הנראה בעקבות הדיווחים על עתידו. וגם: התוכנית כדי להפחית את התלות במסי

(גודל טקסט)
ברצלונה זכתה בדאבל וחגגה את הזכייה בטרייה באליפות בתהלוכה החגיגית ברחובות העיר לעיני כ-50 אלף אוהדים, כשהתרגשות רבה נרשמה וגם דמעות רבות זלגו – בעיקר היה זה אנדרס אינייסטה, שייפרד מהקבוצה בתום העונה והתקשה לעצור את הדמעות.


במהלך מסעו של האוטובוס, שעל גגו חגגו שחקני ברצלונה, זרק סמואל אומטיטי פחית בירה על חבורה של עיתונאים, שכמובן מיהרו לבקר את התנהגותו והסיקו כי עשה זאת בשל הפרסומים הרבים על עתידו. כתבת של "קדנה קופה", הלנה קונדיס, דרשה הסברים מהנהלת בארסה. אומטיטי סירב להתנצל והאוטובוס המשיך ברחובות העיר. 


בברצלונה כבר נערכים לעונה הבאה ולמרות ההצלחה היחסית הם צריכים לפתור כמה בעיות חשובות. הראשונה שבהן היא התלות המוחלטת בליאו מסי. בברצלונה מבינים כי ההדחה מליגת האלופות היא גם כתוצאה מכך ש"הפרעוש" התקשה ברומא, וכשהוא מתקשה להפגין את יכולותיו נפגעת כל הקבוצה. כמובן שבעיה נוספת היא שמסי לא צפוי להיות צעיר יותר וצריך לפזר את הכוח בקבוצה על שחקנים אחרים. במועדון בונים על אנטואן גרייזמן שצפוי להירכש מאתלטיקו מדריד עבור 100 מיליון יורו ומפיליפה קוטיניו שיהיו הכוכבים הבאים לצידו של מסי.


La portada del diario Mundo Deportivo de mañana… FIESTA. pic.twitter.com/6B3SLPNFvR

— El 10 (@el10blaugrana) 30 באפריל 2018

אם ארתור יגיע זה יהיה חיזוק נוסף, אחרי שברצלונה סיכמה עם קבוצתו גרמיו על זכות ראשונים רשמית, אך השאלה אם יגיע, אם בכלל, בקיץ או בינואר. במרכז ההגנה מקווים להמשיך להתבסס על סמואל אומטיטי שלפי כל הסימנים יאריך חוזה. בנוסף הקבוצה רוצה את קלמון לאנגלה מסביליה או מתיאס דה ליכט מאייאקס.


מעבר לכך, זה לא אמור להיות קיץ סוער מבחינת ההעברות בברצלונה. קרלס אלנה יעלה מברצלונה ב' לבוגרים וישלבו אותו בתפקיד של אינייסטה. יהיו יותר עזיבות מרכישות, גם בגלל שהקבוצה צריכה לממן את רכישת גרייזמן ב-100 מיליון יורו. ג'רארד דאולפאו המושאל לווטפורד, ארדה טוראן וראפינייה יצטרכו להימכר. כמו כן אנדרה גומש, אלייש וידאל ופאקו אלקסר על הכוונת. גם מעמדו של ירי מינה לא ברור והוא עשוי להיות מושאל.



ליאו מסי. התלות בו מזיקה לברצלונה (Gettyimages)
עוד באותו נושא: סמואל אומטיטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי