Sport1 Banner

אומטיטי מתקרב למנצ'סטר, בברצלונה לא ממהרים להילחם עליו

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | Gettyimages

הבלם בן ה-24 קיבל הצעה מיונייטד, שמוכנה לעמוד בסעיף השחרור שלו מבארסה על סך 60 מיליון יורו. בקבוצה מחכים לקיץ כדי לפתוח במו"מ על חוזהו, אבל קימבפה ולאפורט כבר על הכוונת במקומו

(גודל טקסט)
ברצלונה חוששת שתאבד בקיץ את סמואל אומטיטי למנצ'סטר יונייטד או אפילו סיטי. לפי "ספורט" הקאטלוני, שהקדיש לידיעה את כל השער, המו"מ עם הבלם הצרפתי הנחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה תקוע. אומטיטי רוצה להגדיל את שכרו ל-9 מיליון יורו לעונה ובברצלונה, משום מה, לא מוכנים להשוות את ההצעה הדומה שקיבל ממנצ'סטר יונייטד. ה"שדים האדומים" גם מוכנים לפי הדיווח לשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על 60 מיליון יורו.


בברצלונה רצו להאריך את חוזהו, אבל המו"מ נדחה לקיץ כאשר יש חשש בקבוצה שסעיף השחרור הנמוך בחוזהו יהווה מטרה לקבוצות כמו יונייטד, סיטי ואחרות. "ספורט" כותב שבכל יום שעובר אומטיטי מתרחק יותר ויותר מקאמפ נואו והקבוצה העיקרית שעושה הכל להחתימו היא יונייטד. מוריניו התקשר אליו באופן אישי ואמר לו ששכרו יהיה 9 מיליון יורו וכאמור זה בדיוק הסכום שאומטיטי רוצה בברצלונה.


אחיו של השחקן יאניק מנהל את המו"מ עבורו, ובבארסה לא ממהרים בטענה שהוא חתום עד 2021, אבל שוב בגלל סעיף השחרור הנמוך הוא יכול להסכים לעזוב מיידית אם ישולם עבורו הסכום הנקוב של 60 מיליון יורו. המדיניות של הקבוצה היא להתחיל במו"מ על הארכות חוזה עם שחקנים שנתיים לפני סיום החוזה שלהם, אבל המצב של אומטיטי מיוחד. ברצלונה רצתה לסגור את חוזהו עד לקיץ, אבל אומטיטי מתעקב על שכר של 9 מיליון יורו לעונה. לא ברור מדוע בארסה מתעקשת לא להסכים כשמדובר בשחקן הגנה בן 24 מהטובים באירופה. רוברטו פרננדס המנהל הספורטיבי ינסה לשכנעו להתפשר.


️⚠️❗️Renewal talks for Samuel Umtiti have stalled. Barcelona are unwilling to match the 9M net per year offer Manchester United have made. His current buyout fee is 60M #fcblivepic.twitter.com/IFtZNq4kkz

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) March 26, 2018


בבארסה כבר חושבים על יורש, והשחקן הכי בולט שאפשר לשים עליו את היד בקלות יחסית הוא הבלם הצרפתי של סביליה קלמנט לנגלט בן ה-22 שסעיף השחרור שלו נמוך ועומד על 30 מיליון יורו. עוד שמות שעלו הם פרסנל קימפבה מפאריס סן ז'רמן ואיימריק לאפורט ממנ'צסטר סיטי שספק גדול אם יגיע. גם שמו של בלם אינטר הסלובקי מילאן שקריניאר הועלה, אבל אינטר תרצה עליו לא פחות מ-70 מיליון יורו. ברסה תעקוב היום גם אחרי הפייט שייתן בלם אייאקס מתיאס דה ליכט בן ה-18 לכריסטיאנו רונאלדו במשחק ההכנה בין פורטוגל והולנד. גם הבלם ההולנדי על הכוונת של הקבוצה.
עוד באותו נושא: סמואל אומטיטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי