Sport1 Banner

דיווח: דני קרבחאל ייעדר לפחות חודשיים

דני קרבחאל
דני קרבחאל | Gettyimages

לפי "מארקה", המגן הימני שהפסיק להתאמן לחלוטין כדי לא להחמיר את מצבו, עלול להעדר לתקופה ארוכה ממה שציפו מאחר שלפי מומחים ההחלמה מפציעה כזאת עשויה להיות ארוכה מאוד

(גודל טקסט)

 בעוד לאחרונה נשמעו קולות אופטימיים בנוגע למצבו של דני קרבחאל שסובל מדלקת בליבו וייעדר כחודשיים לכל היותר, "מארקה" מדווח הערב (חמישי) שהמגן הימני עשוי להעדר לתקופה ארוכה יותר ארוכה ממה שציפו כדי לא לסכן את בריאותו.

המגן שאובחן על ידי מספר מומחים בתחום הקרדיולוגיה והפסיק להתאמן לחלוטין על מנת לא להחמיר את המצב ולפגוע בבריאותו וכדי שלא ידביק אף אחד מחבריו בקבוצה. מומחים סיפרו לעיתון המדרידאי שתהליך ההחלמה בפציעה מסוג כזה, לספורטאי ברמות האלה שמבצע פעילות מאומת ברמה גבוהה מהרגיל, אינו פשוט ועלול לקחת תקופה ארוכה.

משחקו האחרון של קרבחאל במדים הלבנים היה בליגת האלופות מול בורוסיה דורטמונד, בו בישל המגן את השער הראשון לגארת' בייל בדקה ה-18, במשחק שהסתיים 1:3 לריאל מדריד. מי שמילא את עמדת המגן הימני בניצחון 0:2 על אספניול במחזור שעבר היה אשראף חכימי הצעיר. שחקן נוסף שיכול למלא את העמדה הוא נאצ'ו, אך לאחרונה הוא מתופקד באגף שמאל במקומם של מרסלו ותיאו הרננדז הפצועים.


בייל. הגיע פצוע לנבחרת (AFP)

שחקן נוסף שפציעתו מדאיגה את אלופת ספרד הוא גארת' בייל, שמאמנו בוויילס כריס קולמן, דחה היום את טענות הקבוצה על כך שנפצע במהלך אימון הנבחרת: "הוא הגיע אלינו והתלונן על כאב בשריר התאומים ויום למחרת הוא נבדק. זה לא נכון שהוא התאמן, לא רצינו לסכן אותו. נצטרך לחכות ולראות כמה זמן הוא יהיה בחוץ".

עוד באותו נושא: דני קרבחאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי