Sport1 Banner

ניימאר החזיר לברתומאו: "נשיא בדיחה". אינייסטה: "אין סיכום"

ניימאר
ניימאר | צילום: AFP

אחרי שנשיא ברצלונה אמר שהייתה טעות לבטוח בברזילאי ובאביו, כוכב פ.ס.ז' לא נשאר חייב והגיב בחריפות. הבלם הקולומביאני ירי מינה יגיע כבר בינואר, הקשר הוותיק סתר את דברי ברתומאו

(גודל טקסט)
אחרי שעזב אותה בטונים צורמים, ניימאר ממשיך להתעמת עם ברצלונה. אחרי הראיון ב"מונדו דפורטיבו" אתמול (שלישי) בו נשיא המועדון הקטאלוני, ג'וזפ מריה ברתומאו, אמר בין היתר: "עשינו טעות כשבטחנו יותר מדי בניימאר ואביו", הכוכב הברזילאי להשתולל במיקס זון אחרי התיקו 1:1 בין ברזיל לקולומביה במוקדמות המונדיאל.


ניימאר הגיב לדבר נשיא סגנית האלופה הספרדית כשאמר: "הנשיא הזה, ברתומאו, הוא פשוט בדיחה". הכוכב הברזילאי אף כתב את הדברים גם באינסטגרם, במה שמהווה המשך למה שאמר אחרי משחק עם פאריס סן ז'רמן: "ההנהלה של ברצלונה לא צריכה  להיות שם. מגיע למועדון הזה הרבה יותר".

 



בכלל נשיא ברצלונה חוטף מכל הכיוונים. אנדרס אינייסטה התבטא ואמר שאין לו סיכום עקרוני עם ברצלונה על הארכת חוזהו בקבוצה, בניגוד למה שטען אתמול הנשיא בראיון ל"מונדו דפורטיבו".


אינייסטה
אינייסטה. סתר את דברי הבוס (AFP)


לשאלה אם יש לו סיכום כזה אמר מילה אחת: "לא". כעת האמינות של הנשיא שגם כך היא קטנה מאוד ספגה עוד מכה קשה. חוזהו של אינייסטה מסתיים בקיץ הקרוב וביובנטוס היו רוצים לראות אותו חותם אצלהם. ג'אנלואיג'י בופון אפילו קרא לו להיות "אנדרה פירלו (שעבר ממילאן ליובנטוס) הבא של יובה".


בתוך כך פרסם "מונדו דפורטיבו" שבלם פלמייראס ירי מינה, שהיה פצוע בתקופה האחרונה, יגיע כבר בינואר ולא בקיץ 2018 בעקבות בקשה של המאמן ארנסטו ואלוורדה. מינה יעלה 9 מיליון יורו, ואם היה מגיע עד 31 באוגוסט המחיר היה עולה ל-10 מיליון יורו.


 

Neymar: "Esse presidente do Barça é uma piada"

"El presidente del Barça es una broma"

"Barcelona's president is a joke" pic.twitter.com/gmCrXsJX6z

— Marcelo Bechler (@marcelobechler) 5 בספטמבר 2017



ללא מרלון שהושאל לניס, ברצלונה נשארה עם ג'רארד פיקה, סמואל אומטיטי, חאבייר מסצ'ראנו שכבר בן 33 ותומאס ורמאלן שלא שיחק עד כה העונה. מינה רשם עד כה שש הופעות ושער אחד בנבחרת קולומביה, בה הוא משתף פעולה במרכז ההגנה עם דבינסון סאנצ'ס, שנרכש הקיץ מאייאקס על ידי טוטנהאם.

עוד באותו נושא: ג'וזפ מריה ברתומאו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי