Sport1 Banner

בעקביות: המספרים והשיאים אחרי עוד ניצחון של ריאל

קאסמירו
קאסמירו | Gettimages

בייל כבש שנה שלישית ברציפות את שער הבכורה של הבלאנקוס, מלאכת המחשבת מאחורי הביצוע של קאסמירו וההרחקה של ראמוס, עליה הבלאנקוס יערערו. נאצ'ו: "אין רוטציות, כולם מתוקים כמו אננס"

(גודל טקסט)
לא מפתיע והפך שגרתי. ריאל מדריד פתחה אמש (ראשון) את העונה בליגה הספרדית עם 0:3 קליל על לה קורוניה בריאסור. גארת' בייל כבש זו השנה השלישית ברציפות את שער הבכורה של הבלאנקוס בליגה והעובדה שכריסטיאנו רונאלדו שמושעה לעוד שלושה משחקים נעדר, כלל לא הורגשה.


קאסמירו שכבש את השני עשה זאת בתום מבצע מבריק שנכנס לספרי ההיסטוריה. התקפה משולבת של ריאל מדריד שכללה 44 מסירות בין 11 שחקנים וערכה 107 שניות הובילה לכיבוש שהשאיר מאחור את סנטי מינה מוולנסיה שכבש אחרי 38 מסירות ו-105 שניות בעונת 2005/06.




זינדין זידאן הצהיר שהוא לא רוצה להביא אף שחקן חדש: "אני רוצה את הסגל הזה ומקווה שלא יעשו לי שינויים. האצטדיון של לה קורוניה אף פעם לא קל עבורנו. מאושר עבור קאסמירו שיודע גם לכבוש. תרגלנו באימונים את השער שהוא כבש".


סרחיו ראמוס הורחק בצהוב שני ממש בסיום וזו ההרחקה ה-18 שלו בקריירה. הוא מחזיק בשיא האדומים בליגה כאשר השתווה לשני שחקני עבר קודמים, אבל עם פחות משחקים רק 365 במדי הקבוצה בליגה. בסיום ניסה להסביר: "אני מקבל את ההחלטה, אבל לא מסכים לה. באירופה השופטים הרבה יותר מרשימים מאשר אצלנו. באנגליה הם פשוט נותנים לך יותר לשחק ואני אוהב את זה. בצהוב הראשון פביאן שאר תקף אותי, אבל לא נגעתי בו".


44 – There were 44 passes in the build-up for Casemiro's goal, the most before a goal in La Liga since at least 2006/07. Tiki-taka. pic.twitter.com/QgTTjfEieZ

— OptaJose (@OptaJose) August 20, 2017


יש לציין כי ריאל מדריד מתכוונת לערער על ההחלטה להרחיק את סרחיו ראמוס ותטען שהכרטיס הצהוב השני שנשלף לעברו היה מעשה שגוי. אם הערעור יתקבל, הבלם לא יחמיץ את המשחק מול ולנסיה בשבוע הבא.


נאצ'ו
אמר על המשחק: "אין אצלנו ריאל מדריד א' או קבוצה משנית. כולם כמו אננס. מתוקים באותה מידה". 



עונה שלישית ברצף, בייל (AFPֻׂ)
עוד באותו נושא: קאסמירו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי