Sport1 Banner

תוך ארבע שנים: סמדו הפך מחובבן למגן ימני בברצלונה

סמדו
סמדו | aaaaaa

הרכש הטרי מסמן קפיצת מדרגה: "ההסטה לעמדת המגן שידרגה אותי, מוכן לאתגר בבארסה". כל המכשולים הוסרו וסעיף השחרור יעמוד על 100 מיליון יורו

(גודל טקסט)
נלסון סמדו, הרכש החדש של ברצלונה, קטע את ההרגשה שזה קיץ קשה מאוד לבארסה שלא החתימה אף שחקן עד כה מלבד החזרת ג'רארד דאולופאו. מעבר לזאת, גם עבור המגן הפורטוגלי מדובר בקפיצת מדרגה שהשלימה ארבע שנים חלומיות. משחקן חובבים הוא עבר לאחד המועדונים הגדולים והמפוארים בעולם.


ברצלונה שילמה עליו 30 מיליון יורו ובחוזהו סעיף שחרור של 100 מיליון יורו. בנפיקה תוכל לקבל חמישה מיליון יורו בכל 50 הופעות של השחקן ו-10 מיליון במידה ויאריך חוזהו. הפרטים הקטנים סוכמו וגם הנשרים אישרו את המעבר. סמדו שחתם עד 2022 הראה בהצגתו כפי שכתב ה"מונדו דפורטיבו" הרבה אומץ ושהוא לא חושש מהשם ברצלונה: "אני מוכן לאתגר הזה. אתם יכולים לסמוך עלי", אמר לעיתונאים.





ההסטה לעמדת המגן הימני: "בזמן הזה התקדמתי המון. תוזה על העזרה של אנשי המקצוע בקבוצה".


מנצ'סטר יונייטד ומחזרות אחרות: "ברגע ששמעתי שברצלונה מתעניינת לא חשבתי על אף קבוצה אחרת. התמקדתי בקבוצה והנציגים שלי יודעים גם עד כמה המו"מ היה קשה. ברגע ששמעתי שאני שחקן ברצלונה פשוט הייתי מאושר. אין שחקן בעולם שלא רוצה לשחק בבארסה. הגעתי עם המון התלהבות ואמביציה".


Nélson Semedo: "I will do everything I can to honor the shirt."

Story: https://t.co/Kv0EHPVqyzpic.twitter.com/APdy58rqmA

— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 14, 2017

המנהל הספורטיבי, רוברטו פרננדס אמר על הרכש החדש שלו: "לא תהיה לו בעיה להשתלב במהירות בקבוצה מבחינה מקצועית וספורטיבית".


בברצלונה כבר חושבים על הרכש הבא ופרננדס התייחס גם לסיכוי הגעתו של פאוליניו מגוואנגז'ו אברגרנדה: "העובדה ששוק ההעברות בסין לא צריכה להשפיע עלינו. אם אנחנו רוצים את השחקן נפעל להביא אותו". 
עוד באותו נושא: נלסון סמדו, פאוליניו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי