Sport1 Banner

מועמד נוסף: לורן בלאן יחליף את לואיס אנריקה?

מאמן פ.ס.ז' בעונה שעברה יהיה מי שיגיע לקטלוניה?
מאמן פ.ס.ז' בעונה שעברה יהיה מי שיגיע לקטלוניה? | צילום: Gettyimages

מאמן פ.ס.ז' בעונה שעברה כבר מנהל מו"מ עם הקטלונים, כך מדווחים בצרפת

(גודל טקסט)

ברצלונה יוצאת מחר למשחק חוץ קשה נגד אתלטיקו מדריד בוינסטה קלדרון (ראשון, 17:15) בידיעה שהפסד צפוי להזיק ואולי לחסל את סיכוייה לזכות באליפות. כרגע הפער בין בארסה לריאל עומד על נקודה אחת בלבד אחרי שהבלאנקוס הפסידו ל-וולנסיה 2:1, אבל גם אתלטיקו מדריד החלה להתקרב לצמרת והמאבק נראה פתוח מתמיד – כשאנו כמובן מזכירים שלריאל משחק חסר שעליה להשלים.

 

אפשר להבין את מאמן ברצלונה לואיס אנריקה שהצהיר שהוא לא שומע טלוויזיה ורדיו אחרי שרשת הטלוויזיה הצרפתית SFR פרסמה שברצלונה כבר במו"מ עם מאמן פ.ס.ז' לשעבר, לורן בלאן, ששיחק בעבר בקבוצה. 

 

 

שמו של בלאן מצטרף לחורחה סמפאולי, יורגן קלופ, ארנסטו ואלוורדה ורונאלד קומאן שהוזכרו כמועמדים להחליף את לואיס אנריקה, מי שצפוי לעזוב בסיום העונה.

 

בורסת השמות נמשכת. לואיס אנריקה (Gettyimages)

 

בארסה לא נוצחה בווינסטה קלדרון מאז 2010 במסגר הליגה  – במאזנה חמישה ניצחונות ותוצאת תיקו, ואם היא לא תפסיד גם מחר היא תשווה שיא של שבעה משחקים מול אתלטיקו במדריד, שנקבע בשנים 1965/6 וב-1970/1.

 

לברצלונה יש בעיה בהגנה, בעמדת המגן הימני בעיקר, שם צפוי לפתוח סרג'י רוברטו ואילו על הספסל יישב נילי בן ה-23, שחקן ברצלונה ב', מכיוון שאלייש וידאל וחאבייר מסצ'ראנו פצועים.

 

לואיס אנריקה יעלה עם ההרכב החזק האפשרי ביותר, שיכלול כמובן שלישיית MNS, אנדרס אינייסטה ואיבן ראקיטיץ' בקישור, סרחיו בוסקטס מאחור ובהגנה טר שטגן, אומטיטי, פיקה ורוברטו. ליאו מסי אוהב את המשחקים נגד אתלטיקו ובהם כבש 26 שערים, רק נגד סביליה כבש יותר – 27 שערים. הוא כבש שבעה שערים ב-10 משחקים בקלדרון בכל המסגרות. 

מסי. אוהב לכבוש בקלדרון (Gettyimages)

באתלטיקו מדריד לעומת זאת עסוקים מלבד המשחק בידיעה שהם צריכים להשקיע עוד 44 מיליון יורו בשיפור דרכי הגישה לאיצטדיון החדש שלהם "וונדה מטרופוליטנו" כדי לקבל אישור מהעירייה להתחיל לשחק שם בספטמבר.

 

הקולצ'ונרוס יצטרכו לשלם 6 מיליון יורו על הגדלת החנייה ועוד 8 מיליון יורו להשקעה בניווט רכב התחתית בעיר לאיצטדיון כדי שהאוהדים יוכלו להגיע בנוחות למגרש. העבודה תתחיל במארס ותושלם לקראת עונת 18/19. 

עוד באותו נושא: לורן בליאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי