Sport1 Banner

דיווח: ריאל תשלם על פיליפה 25 מיליון יורו

פיליפה. יחליף את פפה?
פיליפה. יחליף את פפה? | צילום: Getty

הבלם יחליף את פפה. בנוסף, למועדון יש תוכנית גיבוי לקורטואה ודה חאה

(גודל טקסט)

העיתון "אס" פרסם שריאל מדריד סיכמה עם פורטו על רכישת הבלם הברזילאי פליפה שהגיע רק בקיץ האחרון מקורינתיאנס. מחירו של הבלם בן ה-27 ינוע בין 25 ל-27 מיליון יורו והוא נועד להחליף את פפה שאמור לעזוב בתום העונה. 

בריאל מדריד כבר הבהירו שלא יחדשו את החוזה של הבלם הוותיק שהגיע גם הוא מפורטו בקיץ 2007, ומאמן הקבוצה זינדין זידאן הבהיר לפלורנטינו פרס שלא יכול להסתפק בבלם חסוס ואייחו המושאל כעת לאיינטרכט פרנקפורט. 

פליפה נחשב לשחקן עם משחק ראש טוב וניתור גבוה בזכות אהבתו לכדורסל ובנוסף הוא גם חזק מאוד פיזית. לפי הידיעה ההסכם הושג עם סוכנו של השחקן ג'וליאנו ברטולוצ'י שמייצג גם את דויד לואיז, מרקיניוס, וויליאן ואוסקר. היחסים בין פורטו לריאל מדריד טובים ולכן לא צפויות בעיות להשלים את העיסקה.


פפה. יעזוב בקיץ (Getty)

פורטו, כמו תמיד בבעיות כלכליות ומכירת פליפה עשויה לעזור לגייס את 100 מיליון יורו אותם היא צריכה בקיץ הקרוב. הוא חתום עד 2021 ויש לו סעיף שחרור של 50 מיליון יורו, אבל בפורטו סבורים ש-25 מיליון יורו הם מחיר שקרוב יותר למציאות. הדרקונים שילמו עליו לקורינתיאנס 2 מיליון יורו, אבל מחזיקים רק ב-75 אחוז מהכרטיס שלו. 

בניגוד לפפה, שחקן שבאלופת אירופה כן רוצים לראות ממשיך במועדון הוא איסקו, שמסיים חוזה ב-2018. הקשר הספרדי לא מרבה לקבל דקות תחת זידאן ומנצ'סטר סיטי, ליברפול ויובנטוס כבר הוזכרו כמעוניינות בו זכות כישרונו וגילו הצעיר יחסית (24). במידה ואיסקו יישאר, חאמס רודריגס יהיה זה שקרוב יותר לעזיבה.


איסקו וחאמס. מי יישאר? (Getty)

בתוך כך, פורסם שריאל מדריד תרכוש שוער חדש בוודאות בקיץ, אבל ייתכן מאוד ששני השוערים המבוקשים דויד דה חאה או טיבו קורטואה לא יגיעו. לפי "מארקה", לוס בלאנקוס הכינו תוכנית גיבוי למקרה כזה והמועמדים הם הוגו לוריס (טוטנהאם), ג'אנלואיג'י דונארומה (מילאן) או ברנד לנו (באייר לברקוזן).

בנוסף, ריאל מדריד נאבקת עם ברצלונה על ויניסיוס ג'וניור בן ה-16, שמתואר כ"שחקן של פעם ב-20 שנה". סעיף השחרור מפלמנגו עומד על 30 מיליון יורו. גם ארסנל וצ'לסי וקבוצות אחרות באירופה רוצות אותו. 


וראן ולוריס. ישתפו פעולה גם במדריד? (Getty)

עוד באותו נושא: פיליפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי